Alompi Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) http://www.sho.com/site/homepage/index.html På hovedsiden er det reklame for dexter, trykk show video Kan nok bli spennende jah Takk for den! Fy faen, det blir spennende. Dexter loses his mind Can't wait Endret 18. november 2008 av Alompi Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Aiai. Den så spennende ut ja. Lenke til kommentar
Pro-V1* Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 hvor laster dere ned episoder? Det vil være i mot retningslinjene i dette forumet om vi forteller deg det er de med norsk tekst? De er ikke med norsk tekst nei, de legges ut og lastes ned 5-6 timer etter at de er gått på tv i USA for første gang. send en PM da vel! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Nei, det kan han ikke. De samme reglene gjelder for PM som i forumet. Ikke få meg til å begynne å slette poster nå. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 http://www.sho.com/site/homepage/index.html På hovedsiden er det reklame for dexter, trykk show video Kan nok bli spennende jah Og hvor får jeg sett neste ukes episode? Blir vanskelig å vente etter å ha sett den promoen. Sinnsykt bra i dag også... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 For en slutt.. Er ikke litt redd for hva Miguel kan finne på nå.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som har hørt om det er planer om en sesong 4 av Dexter? Det kan ikke stoppe nå! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er jo fremdeles en del aspekter og tematikk fra bøkene de kan ta fatt i enda. Tenker da på Cody/dex forholdet for de beleste av dere. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hmm. Sounds like drama to me.. Me want killing time.... Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som har hørt om det er planer om en sesong 4 av Dexter? Det kan ikke stoppe nå! Dexter har blitt tatt opp til både en sesong 4 og 5. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det var gode nyheter! Takker. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvor mange episoder skal det være denne sesongen da? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er 12 episoder, altså 4 igjen. De neste episodene heter: 9. About Last Night 10. Go Your Own Way 11. I Had a Dream 12. Do You Take Dexter Morgan? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kan se for meg at Miguel og Dex skilles i episode 10, og Dex og Rita gifter seg i episode 12. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Genial episode Hva var det jeg sa, Dexter kommer til å drepe miguel i siste episoden! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 SHOWTIME has ordered two more seasons of its award-winning top-rated drama series DEXTER, starring Emmy®- and Golden Globe®-nominated actor Michael C. Hall (“Six Feet Under”), it was announced today by Robert Greenblatt, Showtime President of Entertainment. The Best Drama Series Emmy®-nominated DEXTER premiered its third season three weeks ago to widespread critical and audience acclaim plus record ratings as it surpassed 3 million viewers in its premiere week and ranks as SHOWTIME’s top-rated drama series. Seasons four and five will consist of 12 episodes each, with production on season four set to begin next spring in Los Angeles. http://www.sho.com/site/announcements/20081021.do Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nydelig! Bortsett fra at inspillingene ikke begynner før til våren. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Dexter er så fantastisk. Den eneste av de store seriene som ikke har tapt seg litt en gang etter flere sesonger. Helt utrolig velskrevet og spilt serie! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=518711 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Miguel Prado overraskar meg meir og meir, men det vert for mykje dialog- og lite handling no tykkjer eg. Oh by the way, i siste episoden sitt Ramon og et på restauranten på Avalon Hotel, der åt eg i sommar! Kritikk av denne typen forstår jeg ikke. Dexter er ikke en standard "hollywood"-serie der det må skje noe hver eneste episode. Hvis du har sett sesong 1 (og 2 også forsåvidt) så er det en rekke episoder det ikke skjer noe særlig. Det hele handler om oppbygning. I slutten av sesongene tar handlingen helt av, og det blir nesten FOR spennende. Dexter handler også om underfundig humor, og er sentret rundt de fantastiske karakterene som er med i serien. Karakterutvikling er et stikkord. Sopranos er en annen serie som fungerer mye på samme måte. Det er dette, samt egentlig bare intelligensen og ren og skjær genialitet, som gjør denne serien mye bedre enn heroes, prison break m.flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå