Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så jeg vil ikke kunne få sett det via norske Showtime? Jeg har både Showtime og noe som heter Showtime/Star. (en kanal)

 

Hvordan får dere sett serien da? Selv har jeg sett sesong 2 på Canal+ og sesong en som torrent. Endte derfor med å se de i feil rekkefølge, men det gikk greit.

 

Jeg pleir å laste ned fra torrentsider.

 

Er det ulovlig btw?

Lenke til kommentar

De er nok helt klart mest interessert i å ta de som gjør materialet tilgjengelig, derfor har jeg funnet ut at jeg aldri selv skal laste opp en torrent. Laster jeg ned, så er jeg uansett en av så mange tusen at sjansene i teoriene er veldig små for å bli tatt.

 

Men, ja. Jeg kunne helt klart ha betalt 300 kroner for en boks med Dexter, men etter at jeg hadde sett sesong 2 hadde jeg ikke tid til å vente til neste morgen på å starte på sesong 1. (Og ja. Jeg så de i feil rekkefølge.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg pleir å laste ned fra torrentsider.

 

Er det ulovlig btw?

Nedlastning blir sett på av politiet som ulovlig, men ikke kriminelt. De bruker ikke ressurser på å ta fildere. Du kan nok føle deg relativt trygg her i norge, kontra om du hadde bodd i amerika.

 

Men såklart, er du storopplaster eller drifter et fildelingsnettverk skal du ikke føle deg helt trygg.

Lenke til kommentar
Jeg er litt i tvil på hvor bra det blir men skal følge nøye med :)

 

Tja, man blir vel lei av slik underholdning etter hver tipper jeg, er litt smålei av for eksempel House Sesong 4 der det ikke skjer noe mellom House og Cuddy selv om det har vært nok av "hints" i to sessonger nå. Har kun kommet til ep 4.4 dog så ikke røp om det faktisk skjer noe.

 

Heldigvis så finnes det et par gode alternativer til Dexter :

 

Heroes.

Terminator the Sarah o Connor Chronicles.

House.

Battlestar Galactica.

Moonlight (vampyr som detektiv clichen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...