Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje han vil ha nice kvalitet, noe som jeg godt skjønner.

Dexter er for min del ødelagt hvis det skal fortsette med at Dexter og Miguel drar på drapstokt sammen. Det ødelegger hele stemninga jeg har digget med Dexter. Som regel må alle serier forandre seg for å ikke gjøre det kjedelig. Her tror jeg Dexter feiler hvis de forandrer det for mye.

Og flott replikk: "So your free" "Yeah, I've been since Abe. Lincoln." :!:

Lenke til kommentar

Noen som har funnet undertekster ennå? Jeg pleier å hente fra Tvsubtitles.net, på denne tiden, men de har ikke lagt ut noe. :(

Dynejonas:

Har 6mbit bredbånd så vidt jeg vet, men internettet går igjennom routeren nede og gjennom routeren her oppe. Siden fattern jobber mye hjemmekontor, så vil han ikke åpne porter og lignende på den nede. Torrents går derfor litt treigt desverre. :(

Spilling og lignende går heldigvis helt fint.

Endret av Sono Juventino
Lenke til kommentar
Miguel har tar rotta på ellen wolf og dexter tar rotta på miguel ettersom han har drept et "uskyldig" menneske

Føler vel at det blir en neat little package wrap-up her. Miguel kverker Ellen wolf, friker ut, dex kan drepe han med god samvittighet siden han brøt the code.
Lenke til kommentar

For det første: Sinnsykt bra episode. Hater sånne jævla cliffhangers, though :p

Men Dex hadde nok ikke drept miguel uansett om han hadde drept Ellen. Han prater jo hele tiden om hvor bra det er å ha en ekte venn. Da hadde han vel heller bare holdt seg unna han, avsluttet vennskapet. Men Dex har jo sympati for Miguel, siden M også bærer byrden av ''The Dark Passenger''. Blir vel heller til at Dex (mildt frustrert) hjelper Miguel med å dekke opp drapet, så havner de begge i trøbbel senere.

Kaaaanskje Dex kommer til å ta nytte av Miguels blodige skjorte :hmm:

Endret av Alompi
Lenke til kommentar

Må si jeg flirte når Angel la igjen melding til hu dama på telefonsvareren.

Ellers så blir det spennende å se hvordan det går med Miguel.

Edit: Skrev post imens episoden avslutta - Jævla cliffhanger :D

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...