scribbleh Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå etter å ha sett episoden virker det litt for opplagt at det er Quinn som er The Skinner. Ser jo hvor ivrig han ble når Deb snakket med Angel om The Skinner og så i tillegg når de fulgte etter Ramon. Tror manusforfatterene er smartere enn som så. Håper de overrasker oss! Bare seks episoder igjen nå! Blir spennende fremover. husker jo fra sessong 1, der brukte dem lang tid på å få fram hvem "the icetruck killer" var ^^ håper de gjør noe lignende denne sessongen Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå etter å ha sett episoden virker det litt for opplagt at det er Quinn som er The Skinner. Ser jo hvor ivrig han ble når Deb snakket med Angel om The Skinner og så i tillegg når de fulgte etter Ramon. Tror manusforfatterene er smartere enn som så. Håper de overrasker oss! Bare seks episoder igjen nå! Blir spennende fremover. Det ville være litt vel opplagt, manusforfatterne til Dexter er smartere enn som så, velger jeg å tro. Er nok bare for å lure folk på villspor, eventuelt å gjøre det så opplagt at man begynner å mistenke andre. Forvirrende saker. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Syns det fort ble ganske obvious hvem som var icetruck killer i season 1 jeg da, men det er kanskje bare fordi jeg pekte han ut tidlig og er sta som faen Serien har hvertfall ikke tapt seg! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg pekte også ut icetruck killer ganske fort Jeg syntes han oppførte seg alt for likt Dexter. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg pekte også ut icetruck killer ganske fort Jeg syntes han oppførte seg alt for likt Dexter. Yrket hans gjorde det ganske åpenbart også. Jeg har ingen anelse hvem skinner'n er. Kan jo være Quinn, men kanskje litt for opplagt? Liker dette vennskapet til Dexter. Gleder meg til å se hvordan det utvikler seg fremover. Det kommer nok til å bli satt på en alvorlig prøve mot slutten av sesongen, og det blir spennende. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kanskje det er miguel! Det hadde vært moro Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Eller kanskje Dexter har en bror til som ingen vet om Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tror ikke det er Quinn. Som andre har sagt virker det bare litt for opplagt. Det er noe muffens med han, men tror ikke han er skinpatch morderen. Masuka derimot har jeg god tro på. Han er ihvertfall forstyrret nok, og måten ofrene har blitt skjært på har alltid vært rektangulært og symmetrisk, noe som passer godt inn med Masuka's interesse i vitenskap. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Masuka... hmm... blir jo litt heftig med to seriemorder i samme avdeling da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Haha jepp. Noen andre som er oppe og venter som meg denne gangen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Goody! Blir vel ikke før 5 eller noe tror jeg. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg tror ikke det er Masuka. Han er en freaky outsider, noe som aldri lover bra i slike sammenhenger. Men jeg synes det ville blitt for standard. Hvis det hadde vært Miguel synes jeg det hadde vært en flott tvist på serien. Masuka hadde bare vært kjedelig, og jeg ser ikke helt hva motivasjonen hans er heller. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Legger meg læll. BLT's og Dexter i morgen tidlig Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Boooo! Jeg venter tålmodig Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 si ifra hvis dere ser den a Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Vill teori (jeg har ikke sett dagens episode enda btw): Masuka har oppdaget Dex' lille hobby, og prøver å beskytte ham. Alle ofrene han har hatt hittil har vært folk som har kunnet blitt knyttet til dex. Masukas måte å vise respekt på eller no, og forsøk på å bli innvinnet. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Stilig og merkelig teori, men det er sånn vi liker det! Legger på spoiler så ingen som ikke har sett episoden skal dumpe inn her. Dagens episode satte punktum for hun kakespisende kjerringa. Jeg synes det har vært kjedelig, men avslutningen ga meg frysninger. Dexter putter gift i kaka og får høre at "Finally brought her the perfect lemon cream pie!". Bra. Hva tenker dere om Debs gartnerspor? Er det noe i det, eller er det ren bullshit? Quinn mente at det var en fin teori med en gang, så kanskje han prøver å rette oppmerksomheten mot feil ting, men tror mer at det er noe skaperene vil ha oss til å tro. Ting begynner å bli veeeldig opplagt nå. Greia med Miguel endte bra! Trodde det skulle være takk og farvel til han som venn og det hadde vært dumt, men det løste seg! Bra. Veldig bra episode! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kan man få Tourette's av å drikke for mye kaffe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå