Sono Juventino Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg vurderer egentlig sterkt å legge meg. Man skal da opp tidlig i morgen også. Dumt å sove til 16.00 i helgene... slutte med det nå. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 åja fan.. håper det er noen speedy bastards der ute som tar opp og deler med oss raskt nok så jeg i det heletatt kan få noen timer med søvn før jeg må på jobb =/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har skole kl. 8 så må "stå opp 7" uansett, så bare ser jeg Dexter og går på skolen også sover litt når jeg kommer hjem! Sov jo til 16.00 jeg og så er lenge igjen å være våken åja fan.. håper det er noen speedy bastards der ute som tar opp og deler med oss raskt nok så jeg i det heletatt kan få noen timer med søvn før jeg må på jobb =/ Får satse på det Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 sto opp klokka 11 i dag så sovna jeg igjen og sto opp klokka 4 jeg også haha Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Haha Ihvertfall, hvis noen ser noe så si ifra her! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er veldig vandt med at det er på den tiden prison break pleier å komme ut. Jaja, venter uansett til den kommer Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 laster ned nuh ^^ Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 For nå gleder jeg meg ikke mye mener jeg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skal slutte å se trailer-drit. Episoden var...øøøhh...dull? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Drit bra episode :!: for dere som ikke har sett den gled dere! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Utrolig bra episode! Dexter er tøff og utspekulert som vanlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Var verdt å være oppe hele natten! Herlig som faen denne episoden her! Nå er det god natt Endret 3. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg vurderer egentlig sterkt å legge meg. Man skal da opp tidlig i morgen også. Dumt å sove til 16.00 i helgene... slutte med det nå. Riiiight x) Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Rart med det. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Var en god episode det ja Er fornøyd med den jeg Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hoho, nå lurer jeg virkelig på hvordan denne sesongen avslutter. Å det kommer til å bli vilt Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Miguel Prado overraskar meg meir og meir, men det vert for mykje dialog- og lite handling no tykkjer eg. Oh by the way, i siste episoden sitt Ramon og et på restauranten på Avalon Hotel, der åt eg i sommar! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Miguel Prado overraskar meg meir og meir, men det vert for mykje dialog- og lite handling no tykkjer eg. Oh by the way, i siste episoden sitt Ramon og et på restauranten på Avalon Hotel, der åt eg i sommar! Kult da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå