Frigata Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 "Godt" å sjå at Dexter er back on track med rituala sine! Har vore litt for mykje Debra og kjedeleg police-work i det siste... Og herregud det sitatet til Masuka om "Science" var heilt ubetaleleg. Ha ha ha Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Bra episode. Miguel er en litt skummel, merkelig, men smart type som kan kludre det til for dexter. Likte dog tvisten med at Miguel finta Dexter i siste episode. Endret 29. oktober 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er noe snusk med både masuka og quinn. En av de kan godt være seriemorderen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jimmy Smiths er perfekt for rollen som Prado. Er mer fornøyd med denne sesongen enn forrige. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) fantastisk , så nettopp de 2 siste episodene etter hverandre koste meg, og jeg må si at jeg er skeptisk til at Migul vet om hva dexter drvier med på kveldstid. Ang previewen til neste episode: tilfeldig at alarmen går når dexter prøver å få fri han "fangen" som han skal drepe og at miguel sier til vaktene at de må search hele området osv. Prøver Miguel å få dexter bak lås og slå? Blir spennende og se hvertfall men for all del kan vær miguel bare prøver å hjelpe dexter. om du ikke har sett previewen for neste episode så kan du se den her. Endret 30. oktober 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 fantastisk , så nettopp de 2 siste episodene etter hverandre koste meg, og jeg må si at jeg er skeptisk til at Migul vet om hva dexter drvier med på kveldstid. Ang previewen til neste episode: tilfeldig at alarmen går når dexter prøver å få fri han "fangen" som han skal drepe og at miguel sier til vaktene at de må search hele området osv. Prøver Miguel å få dexter bak lås og slå? Blir spennende og se hvertfall men for all del kan vær miguel bare prøver å hjelpe dexter. om du ikke har sett previewen for neste episode så kan du se den her. er nok bare skuespill skuespill så han skal se uskyldig ut... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Haha, comebacken til Masuka var bare best da. "Thats science. And science is a cold hearted bitch with a 14inch strap on" Filminga der var også genial Endret 30. oktober 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Yeah, godt å ha Masuka tilbake, som emo var han bare gørr Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, følte meg nesten litt ukomfortabel når han var sånn. Var litt trist når han fortalte at de "hurt his feelings" Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Haha, comebacken til Masuka var bare best da."Thats science. And science is a cold hearted bitch with a 14inch strap on" Filminga der var også genial Beste kommentaren ever. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Artig navn Dexter har på båten sin: "Slice Of Life" La merke til det i den siste episoden.. Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan er rekkefølgen for bøkene? Fant disse: Dexter in the dark Dearly devoted Dexter Dexter by design Darkly dreaming Dexter Er det bare "Darkly dreaming Dexter" som er oversatt til norsk? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Sitter oppe i natt til den nye episoden kommer Sykt spennendes nå :D Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Når kommer den? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Rundt 4-5 tiden eller noe. Så det er ikke lenge til nå Endret 3. november 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Heyhey! Tenkte det ikke var vits i å poste her en gang siden ingen var med meg forrige uke! Har nettopp funnet ut at den blir vist nå, begynte kl. 4 våres tid. Fordi de har tatt tilbake klokkene først i går, så blir en time senere enn forrige uke. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 fyflate jeg gleder meg ass Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 er du helt sikker på at den kommer mellom 4 og 5 kaptain? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er umulig siden den blir vist nå fra 4-5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå