Gå til innhold

Dexter sesong 3: Diskusjonstråd (SPOILERS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fantastisk , så nettopp de 2 siste episodene etter hverandre :) koste meg, og jeg må si at jeg er skeptisk til at Migul vet om hva dexter drvier med på kveldstid. Ang previewen til neste episode:

tilfeldig at alarmen går når dexter prøver å få fri han "fangen" som han skal drepe og at miguel sier til vaktene at de må search hele området osv. Prøver Miguel å få dexter bak lås og slå?

Blir spennende og se hvertfall :)

men for all del kan vær miguel bare prøver å hjelpe dexter.

om du ikke har sett previewen for neste episode så kan du se den her.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
fantastisk , så nettopp de 2 siste episodene etter hverandre :) koste meg, og jeg må si at jeg er skeptisk til at Migul vet om hva dexter drvier med på kveldstid. Ang previewen til neste episode:

tilfeldig at alarmen går når dexter prøver å få fri han "fangen" som han skal drepe og at miguel sier til vaktene at de må search hele området osv. Prøver Miguel å få dexter bak lås og slå?

Blir spennende og se hvertfall :)

men for all del kan vær miguel bare prøver å hjelpe dexter.

om du ikke har sett previewen for neste episode så kan du se den her.

er nok bare skuespill skuespill så han skal se uskyldig ut...

Lenke til kommentar

Heyhey! Tenkte det ikke var vits i å poste her en gang siden ingen var med meg forrige uke! :D

Har nettopp funnet ut at den blir vist nå, begynte kl. 4 våres tid. Fordi de har tatt tilbake klokkene først i går, så blir en time senere enn forrige uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...