Corlan Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dexter har vel alltid vært primært en dramaserie vel? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jo..mjaaa...tjaa.. men ikke så dramaklisje som den siste episoden føltes ut som. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fikk litt den følelsen jeg og Men likte episoden for det (så lenge det ikke kommer så mange fler av det slaget) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jo..mjaaa...tjaa.. men ikke så dramaklisje som den siste episoden føltes ut som. Enig, og derfor har jeg sagt de tingene jeg har sagt om siste episoden. Men utifra det jeg hører og ser, blir det neppe sånn på mandag. Husk: Jeg elsker Dexter Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har nettopp sett ep 4 ises3, og må si at sesong 3 har tapt seg litt for min del. Blitt litt mye touchy-feely, spesielt de lange dialog scenene med Miguel Prado er ganske uinteressante. Koselig for Dexter med barn og kone, men jeg savner Dexter som ensom ulv som dreper når han vil. Har begynt å bli veldig komplisert for ham stakkar! Håper nesten at Rita skal miste barnet slik at jeg slipper å se ham leke lykkelig familiemann med barnevogn...jeg jeg er en kynisk jævel Men uansett er dette en av de beste tv-seriene jeg har sett. Iallefall det beste som er på tv nå! Og jeg tror også at det er en annen enn Freebo som drepte Teegan og han halliken. Sitter og vurderer Quinn jeg. Vi har så lite info om ham, men IA er interessert i ham? Og hvorfor er han så keen på at Deb skal holde seg unna informanten 'hans'? Mystisk.... Gleder meg til ny episode! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ok, da er klokken 01.20 og jeg har fri i morgen. Så det blir vel å vente og se når den kommer! Noen andre som er skal? (tviler sterkt) Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Skal heller ikke på jobb før tirsdag så får se om jeg sitter oppe lenge Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Digg. Si ifra om du ser noe Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jepp. Den er vel ikke ute før i 4-5 tiden. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Uff, spørs om jeg orker i dag.. Kjenner jeg er trøtt allerede Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er mye bedre å legge seg nå og stå opp til ei flott ny uke som begynner med Dexter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Der kom den (sikkert før men sjekket først nå ) Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 At dere orker Dexter er klart etter jobb. En god kopp kaffe, et mørkt rom og dexter. Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Veldig bra episode. Slutten med Miguel var utrolig morsom! Ser virkelig frem til neste episode nå, men lurer på hva Dexter kommer til å gjøre. Kommer han til å fjerne Miguel siden han vet hva han er og gjør, eller kommer han til å ta vennskapet til et nytt nivå? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hmmm...ser ut til at det kan bygge på noe bra...at en får litt action og spenning og ikke bare dramadritfaenskap. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Konge episode! Gleder meg allerede til neste Kul slutt i dag ja We..... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fytte helvete! Var en promo i slutten av min ep og jeg kommer til å stryke med før neste mandag hvis ikke denne uka går fortere. Tar jo helt av! Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Syke satan, dette er vilt! Endret 27. oktober 2008 av Jann!s Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Flott episode! Skulle hatt neste episode også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå