Vrengtpolvott Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Det som er dårlig gjort er folk som prøver å legge skylda over på at folk poster info om en episode som er sluppet i en tråd hvor det står i tittelen at inneholder spoilers Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Tja det er jo dårlig gjort når man skriver om hva det handler om like etter at episoden har blitt sluppet, når resten av folket ikke har fått mulighet til å se pga skole/jobb.. Tough tomatos Scotty! -------------------------------------- Synes episoden idag faktisk var veldig bra. Dexter viser en helt ny side av seg selv der han faktisk klarer å fake følelser på en god måte. Han har alltid vært så ufattelig klønete på disse tingene før. Dette begynner å bli veldig spennende og gleder meg allerede til neste episode! Endret 20. oktober 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Så gjør da det eneste rette, og hold deg unna tråden før du har sett episoden. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2008 Helt grei episode, ikke så altfor mye som skjedde, men det var ihvertfall artig å se Dexter prøve å fake følelsene sine. Fint at Dexter og Rita skal gifte seg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hm, er ikke vanlig at jeg sier sånt, men den episoden var kjedelig Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Virker som at Dexter og Miguel blir nærere og nærere venner. Tror dere at Dexter kommer til å fortelle Miguel hva han driver med noen gang? Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes denne episoden var like knall som resten av sesongen har vært. Herlig å se hvordan Dexter kontrollerer folk og spiller på folks følelser. Denne sesongen har vært utrolig bra; masse humor og herlige replikker, fantastiske bilder og god story. Håper det fortsetter! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 likte episoden. sesongen holder så absolutt mål ennå. likte artig vær gang å se hvordan dexter reglerett eier alt og alle han vil. men som i de foregående sesongene aner jeg en twist som setter dexter sin brillianse på prøve om ikke så alt for lenge. GLEDER meg til fortsettelsen <3 tobn Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 God episode. Ble jo nesten litt våt i øyekroken når han fridde selv om jeg visste det bare var sprøyt Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 God episode. Ble jo nesten litt våt i øyekroken når han fridde selv om jeg visste det bare var sprøyt Fint å høre at jeg ikke var den eneste Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alltid moro å se en sosiopat i action (på skjermen). De er ramme til å manipulere omgivelsene. Liker denne sesongen bedre enn den forrige, selv om jeg savner at Dexter har en nemisis. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Alltid moro å se en sosiopat i action (på skjermen). De er ramme til å manipulere omgivelsene. Liker denne sesongen bedre enn den forrige, selv om jeg savner at Dexter har en nemisis. Det kommer Vi har fremdeles han som har drept de horene og tatt det skinnstykket fra de. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Herregud. For en gal episode. Dexter tok virkelig å manipulerte folk denne gangen. Han er genial! Jeg liker også filosoferinga hans på slutten av episoden. Og neste episode ser sykt spennende ut! Ris på baken til den som sa dette var en dårlig episode. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja heilt genialt det sprøytet om frieriet! Men samstundes litt fælt med tanke på at det er kids med i det opplegget.. Men eg kjenner at eg vert meir og meir irritert over rævdiltinga til Miguel Prado, og ikkje den stereotypiske oppførselen til bror hans! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Denne episoden hadde vært Hotel Cæsar i spenningsgrad hvis det ikke hadde vært for det faktum at Michael C. Hall er en fantastisk skuespiller. Jeg blir aldri lei av å se hvor sosialt inkompetent Dexter er! Det er så pinlig morsomt. Så, dårlig episode? Hey, det er Dexter, det skjer ikke! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hm, er ikke vanlig at jeg sier sånt, men den episoden var kjedelig Syns virkelig den var litt kjedelig, men ikke dårlig på noen som helst måte når det kommer til selve Dexter og alle han spiller med osv. Men ellers var det innholdsmessig litt svakt og som noen sa tidligere, litt av en episode som bare bruker opp tid før noe stort kommer. Forresten, jeg ser Dexter i 720p HD, og fikk ikke se noe som viste hva som skjer neste uke osv. Vet dere hvor jeg kan se det dere antageligvis så etter dere så vanlige 350mb episoden? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nei, jeg så også i 720p, men jeg fikk av en eller annen grunn ikke med meg hva det var Masuka (?) hadde biletter til. Hva var det? Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vel, sjølv om alle veit at det me diskuterer her er info basert på ulovleg nedlasting, ville det vera ulovleg å linke til/oppfordre til torrents som har desse småsnuttane på slutten. Du kan jo eventuelt sjekke ut på heimesida til Showtime om dei har teasers og anna snacks.. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Nei, jeg så også i 720p, men jeg fikk av en eller annen grunn ikke med meg hva det var Masuka (?) hadde biletter til. Hva var det? Også fikk du sett en liten sneak peek til neste ukens episode? Rart! Men ja, jeg ser litt rundt på nettet for det Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Masuka skal snakke på noen slags greie. Tror det er om det han fikk gitt ut i et blad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå