JC81 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Noen som har forslag på en god veske/bag/sekk til å oppbevare mitt nyervervede Nikon D80 kamerahus m/objektiv (Nikon 16-85 mm VR) +lader + evnt andre småting som man trenger på en dagstur i en storby (liten vannflaske, liten reiseguide, pass osv)? Ser for meg at kanskje en sekk av et eller annet slag passer best? Har kontakter hos Samsonite så hvis det finnes noe egnet utstyr fra Samsonite så ønsker jeg gjerne tips Ellers er det fint med andre merker også hvis folk har gode erfaringer. Bør ikke være for "tungt" heller. Skal til New York i august og med høy temperatur og høy luftfuktighet så ønskes det noe luftig og lett slik at man ikke blir altfor klam på ryggen. Noen forslag? Endret 25. juli 2008 av jcnorway Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Spørsmål til ekspertene: Er denne http://www.japanphoto.no/product/vesker/lo...00-aw-ryggsekk/ det samme som denne http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...oductTabcontent ?? Så stor prisforskjell?? Ser at Lefdal har lagt den inn under PC-veske, men i spesifikasjonen så står det "Type tilbehør: Kameraveske". Er de identiske? Ser at målene er helt like. I så fall er det jo no-brainer å velge hvor man skal kjøpe denne... Lenke til kommentar
coban Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er nok Lefdal som har lagt den feil. Samme sekk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har den sekken og er fornøyd med den. Ypperlig til kamera med 2-3 objektiver. Tom Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har den sekken og er fornøyd med den. Ypperlig til kamera med 2-3 objektiver. Tom Må være ganske god fortjeneste på den hos JP når Lefdal og Elkjøp kan selge den for under halve prisen Godt å høre at den sekken er god. Har sett litt på tester/erfaringer på nett og folk er stort sett godt fornøyd med den. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Må være ganske god fortjeneste på den hos JP når Lefdal og Elkjøp kan selge den for under halve prisen Noe skal de tjene penger på, ettersom de nærmest gir bort kameraene. Godt å høre at den sekken er god. Har sett litt på tester/erfaringer på nett og folk er stort sett godt fornøyd med den. Kjenner du til denne siten: CamBags.com? Et must for alle som er på jakt etter en sekk. Tom Lenke til kommentar
aob Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 dette er samme sekken, eneste forskjell er at AW modellen har bedre vær tetting Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 dette er samme sekken, eneste forskjell er at AW modellen har bedrevær tetting Det finnes vel kun AW utgaver av slingshoten. Og den værtettingen består av et regntrekk av tvilsom kvalitet. Tom Lenke til kommentar
coban Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 dette er samme sekken, eneste forskjell er at AW modellen har bedrevær tetting Det finnes vel kun AW utgaver av slingshoten. Og den værtettingen består av et regntrekk av tvilsom kvalitet. Tom Den har regntrekk, ellers er sekken laget av vannavstøtende nylon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå