Hillvill Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Lurer på hva jeg burde velge av GA-EP45-DS3 og P5Q Pro? Det står mellom dette eller dette oppsettet. Endret 25. juli 2008 av Hillvill Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som har en formening formening? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bump, jeg vurderer også disse to Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Valgte P5Q Pro, det burde du også! D er utrolig bra Lenke til kommentar
XYG Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Valgte P5Q Pro, det burde du også! D er utrolig bra Hva er så bra med det? Jeg skal bestille et P5Q Deluxe; koster noen hundrelapper mer men har noen flere funksjoner også. Har bestemt meg for å prøve å fikse min eldre A8V-E Deluxe dog... får "System failed CPU test", har også fått "System failed VGA test" en gang eller to. Ser ikke ut til å være minne, prosessor, skjermkort (Asus Nvidia 6600 256MB), hard disker, skal forsøke med en ny PSU, men tviler nesten litt på det i og med at den er kun 3 år gammel (Chieftec GPS-400AA 400W). Etter å ha tatt ut maskinen igjen etter 6 måneder for å prøve igjen, fikk jeg opp Asus logoen på skjermen så stoppet den opp. Deretter gikk det ikke noe signal til skjermen i det hele tatt. Så det kan kanskje tyde på PSU problemer. Endret 6. august 2008 av XYG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå