PantZman Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hei. Ser det ikke har vært så mye snakk om denne animén så jeg tenkte jeg skulle lage en liten post med litt info om den. Jeg har sett alle 16 episodene som er sluppet så langt og liker serien meget godt. Liker du Naruto og Bleach typen serier tror jeg du vil like denne også. Så litt info. Sakset litt fra japani forumet: Episoder: 51 Studio: BONES Sjanger: Shounen, action, Fantasi, komedie Handling En ond gud er beseiret, men eggene dens fortsetter å spres utover verden etter menneskers synder. For å kontre utviklingen av disse eggene er "Dødsgud spesialitet skolen" opprettet. Skolen fungerer som et hovedkvarter til en gruppe mennesker og deres våpen som hver har som mål å samle 99 av eggene til den onde guden og en sjel fra en heks for å bli det ultimate dødsgud våpenet "death schyte". Serien følger 3 grupper fra denne skolen: Maka og Soul Eater, Black Star og Tsubaki Nakatsukasa og Death the Kid, Patty Thompson og Liz Thompson. Hjemmeside Trailer (Jap uten txt) Enjoy! Endret 24. juli 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) det er ikke snakk om den cuz den stanker!=Þ anyway, anbefalinger har sin egen topic, har de ei? Endret 24. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Stinker gjør den nok ikke. Mulig du ikke liker den men deg om det. Serien er såpass ny at få har fått den med seg. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) 1) nei, stinke gjør den ikke, den stanker. 2) 16 episodene som er sluppet så langt og Serien er såpass ny at få har fått den med seg. går ikke fint overens... Endret 24. juli 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg synest at 16 episoder er relativt nytt. 16 / 4 = 4 måneder. Spørs hva du sammenligner med. Finnes serier som bare har 16 episoder og det finnes serier som har flere hundre episoder Selv om du ikke likte serien må da andre folk få lov til å like den. Endret 24. juli 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 dude, 16 eps?! de fleste serier er 13!=Þ Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Beirdo, det var et eksempel... Endret 25. juli 2008 av PantZman Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 16 episoder er nytt i mine øyne. Om den ligner Naruto må jeg nok ta en titt ja... Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 wtf er det med dere!? legger dere ikke merke til en anime før måneder etter den er ferdig?XD Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 så vitt jeg kan se, er den ikke ferdig (ja, den er ferdig med tanke på at de har sagt den blir på 51 episoder, men alle episodene er ikke lansert ennå)? btw, hadde ikke hørt om den selv, før jeg leste om den her (for noen dager/uker siden) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Soul Eater animen er ikke ferdig, har ikke orket å lest mangaen siden animen har langt høyere kvalitet i denne serien. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 er ikke det jeg mente=Þ de fleste serier er 12/13 episoder, så hvis dere enda syns den er ny på ep 16 betyr det vel at dere ikke legger merke til den før ca ep 14, aka da de fleste serier ville vært ferdig. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er riktig det (i mitt tilfelle isåfall) 70-80% av seriene jeg har sett/skal se, var ferdig i juletider i fjor :!: Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 ... O.o vel det er deg=Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå