Lootfisk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei, jeg har hatt et problem såpass lenge nå at det snart klikker for meg;) Er generelt så ekstremt lei av laptopen (Acer Aspire 5720Z) at jeg snart går over til Mac. Uansett, til problemet: Alt er fint når jeg åpner Reason 3 og Traktor 3 (DJ-programvare), og programmene fungerer til og med en kort periode. Men etter ca 30 sekunder med låter gående på Traktor kommer det en liten lyd, før lyden stopper opp (sangen går videre. Ofte skjer dette når Decket feiler og man ser ingen waves). I Reason funker alt fint i en kort periode, før baren med CPU-minne sakte går opp til max og lyden klikker (Optimize your computer-advarsel). Lyden stopper av og til da opp i Left eller Right på Headphonsa. Dette er svært frustrerende da man som musiker er avhengig av stødig utstyr. Kan legge til at alt har fungert knirkefritt tidligere. Har Realtek HD Audio Manager og skulle mene at jeg har den nyeste driveren da dette er det jeg primært har loket med de siste ukene. Har Vista Premium 32-bit. Takker svært mye for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå