Bruker-93156 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har brukt Smart sharpen på alle mine makro's, og har helt nylig gått over til High Pass, så er ikke 100% sikker på om det passer tilHigh Pass, menmest sannsynlig så vil det vel gjøre det, men husk å ikke ta i for mye, verdiene mine på Smartsharpen var LAVE, og bildene var skarpe ut ifra kamera. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) her er en test til. din oppskrift og smart sharpen etter prøv og feil metoden. Ser det er litt bevegelses uskarphet her men gir en pekepinn i allefall. det er croppa ca 50% av orginalfila. Endret 1. august 2008 av Phaser_ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Gissan skrev: Forbausende lite CA, forøvrig!! Kromatisk feilbryting som det heter på norsk. Siden speil ikke bryter lys men reflekterer det så får man naturlig nok ikke noe feilbryting. Lenke til kommentar
pederk Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Oppskarpingen ser grei ut. Hvilke verdier bruker du for smart sharpen? Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 har bare prøvd meg fram egentlig. Og beit meg ikke merke i hva de forskjellige sto på til slutt. men mener det var mye amount og lite radius. remove Gaussian blur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå