Gå til innhold

Nytt "gratis"-abonnement fra Tele2, Tele2 Sheriff


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg bestilt Sheriff til mitt MTU-nummer. De 29 kr i fakturerings-gebyr tilsvarer nesten det jeg har i oppstarts-avgift på Onecall, så derfor forblir fortsatt hovednummeret mitt hos Onecall.

 

Jeg har også bestillt Sheriff, men er jo lett å unngå gebyret på 29 kr. Klippet fra mailen jeg fikk fra Tele2:

 

"Fakturagebyr pålydene 29 kr kommer i tillegg på alle fakturaer som sendes per post. eFaktura og AvtaleGiro blir ikke belastet med fakturagebyr."

 

= Lage avtale om eFaktura eller AvtaleGiro med en gang jeg blir kunde hos dem.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Da har jeg bestilt Sheriff til mitt MTU-nummer. De 29 kr i fakturerings-gebyr tilsvarer nesten det jeg har i oppstarts-avgift på Onecall, så derfor forblir fortsatt hovednummeret mitt hos Onecall.

 

Jeg har også bestillt Sheriff, men er jo lett å unngå gebyret på 29 kr. Klippet fra mailen jeg fikk fra Tele2:

 

"Fakturagebyr pålydene 29 kr kommer i tillegg på alle fakturaer som sendes per post. eFaktura og AvtaleGiro blir ikke belastet med fakturagebyr."

 

= Lage avtale om eFaktura eller AvtaleGiro med en gang jeg blir kunde hos dem.

Hvordan kan du gjøre det uten kundenummeret ditt? Det får du jo ikke før du mottar faktura fra de!

Lenke til kommentar

Den første måneden vil man uansett få tilsendt papirfaktura, og ikke bli belastet for noe gebyr. Deretter kan man bestille eFaktura direkte i nettbanken. Det var ihvertfall dette jeg fikk opplyst fra Tele2 da jeg bestilte Champion for to måneder siden, og det har gått problemfritt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ringte Tele2 sin Kundeservice og spurte rundt denne endringen, personen jeg snakket med hadde ikke fått det med seg selv... hennes leder hadde heller ikke hørt noe, men de så det jo selv på sine egne nettsider og konkluderte med at dette da gjaldt for NYE kunder..? Skeptisk til sånne endringer, spesiellt når det er såpass mye som er tatt bort.. Spørsmålet er vel hvor lang tid det tar før eksisterende Tele2 kunder mottar varsel om endring...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...