Flodec Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da har jeg bestilt Sheriff til mitt MTU-nummer. De 29 kr i fakturerings-gebyr tilsvarer nesten det jeg har i oppstarts-avgift på Onecall, så derfor forblir fortsatt hovednummeret mitt hos Onecall. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Da har jeg bestilt Sheriff til mitt MTU-nummer. De 29 kr i fakturerings-gebyr tilsvarer nesten det jeg har i oppstarts-avgift på Onecall, så derfor forblir fortsatt hovednummeret mitt hos Onecall. Jeg har også bestillt Sheriff, men er jo lett å unngå gebyret på 29 kr. Klippet fra mailen jeg fikk fra Tele2: "Fakturagebyr pålydene 29 kr kommer i tillegg på alle fakturaer som sendes per post. eFaktura og AvtaleGiro blir ikke belastet med fakturagebyr." = Lage avtale om eFaktura eller AvtaleGiro med en gang jeg blir kunde hos dem. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvis jeg ringer og sender sms såpass mye at det f.eks ville kostet meg 160 krone hos tele to, vil det være 100% gratis i praksis for meg med sheriff? Lenke til kommentar
JaneATaber Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 er det noen som vet om det er noe minimumsfaktura ute og går på noen av tele2 abonnementene? vet at det var det på chamption tidligere... Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 ingen minimumfakturering nei. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Champion har ikke lenger noen minstefakturering? Vil det ikke samle seg mye innaktive nummer hos Tele2 da? edit: jeg har værtfall en rekke nummere jeg har lyst til og parkere et sted Endret 24. november 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 på sheriff er det ikke minimum. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 det som er en klar fordel med sheriff, er at du kan ha det som abb nr 2, da de ikke krever at du porterer nr. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så man kan mao. bruker opp under 175kr i måneden uten å betale mer enn 29,- kr for å få abonnementet? Høres for godt ut til å være sant.. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Om du brukar 175 kr. og har e-faktura, så betalar du vel ikkje eit øre. Ein må vel rekne med at slike tilbod er laga for å kapre kundar, og ikkje varer så lenge, så det er berre å "utnytte" dei så lenge dei varer. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da har jeg bestilt Sheriff til mitt MTU-nummer. De 29 kr i fakturerings-gebyr tilsvarer nesten det jeg har i oppstarts-avgift på Onecall, så derfor forblir fortsatt hovednummeret mitt hos Onecall. Jeg har også bestillt Sheriff, men er jo lett å unngå gebyret på 29 kr. Klippet fra mailen jeg fikk fra Tele2: "Fakturagebyr pålydene 29 kr kommer i tillegg på alle fakturaer som sendes per post. eFaktura og AvtaleGiro blir ikke belastet med fakturagebyr." = Lage avtale om eFaktura eller AvtaleGiro med en gang jeg blir kunde hos dem. Hvordan kan du gjøre det uten kundenummeret ditt? Det får du jo ikke før du mottar faktura fra de! Lenke til kommentar
ExizHW Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den første måneden vil man uansett få tilsendt papirfaktura, og ikke bli belastet for noe gebyr. Deretter kan man bestille eFaktura direkte i nettbanken. Det var ihvertfall dette jeg fikk opplyst fra Tele2 da jeg bestilte Champion for to måneder siden, og det har gått problemfritt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg kjøpte k810i med netcom-binding for snart et år siden. Vet dere om noen mulighet for å sjekke når abonnementet ble inngått, så jeg kan finne ut når jeg skal hoppe på Sheriff?? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Korleis dette er hos Netcom veit eg ikkje, men hos Telenor finn ein dette på "Mine sider". Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvordan kan du gjøre det uten kundenummeret ditt? Det får du jo ikke før du mottar faktura fra de! Det er bare å sende en e-post eller ta en telefon til kundeservice for å få kundenummeret. Det er jo nødvendig for å få tilgang til Min Side Mobil. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 tele2 ser ut til i det stille å endret det til 125kr og ikke 175kr Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 de driver stadig og endrer paa vilkaarene i det stille. men saa lenge de ikke informerer eksisterende kunder om dette, vil vel de tidligere vilkaarene gjelde? Lenke til kommentar
Svein4 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 tele2 ser ut til i det stille å endret det til 125kr og ikke 175kr Kanskje ikke så rart, nå som MTU med sine 142 gratis-minutter, 100 gratis sms og 5 gratis mms ikke er en konkurrent lenger... Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ringte Tele2 sin Kundeservice og spurte rundt denne endringen, personen jeg snakket med hadde ikke fått det med seg selv... hennes leder hadde heller ikke hørt noe, men de så det jo selv på sine egne nettsider og konkluderte med at dette da gjaldt for NYE kunder..? Skeptisk til sånne endringer, spesiellt når det er såpass mye som er tatt bort.. Spørsmålet er vel hvor lang tid det tar før eksisterende Tele2 kunder mottar varsel om endring... Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 http://mobilen.no/wip4/tele_2_kutter_ringe.../d.epl?id=34988 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå