thevoice Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nå har Tele2 hoppet på gratis-bølgen og lansert Tele2 Sheriff. Istedetfor å gi et antall minutter og SMS, får man 175 kroner gratis forbruk av samtaler og/eller SMS. Minuttpris 0,79 Startavgift 0,59 SMS 0,39 Da kan man f.eks. sende 448 SMS gratis om man ikke ringer. Virker jo lovende, og mer fleksibelt enn Onecall og MTUs faste gratisforbruk. Ett minus er at fri bruk i Sverige ikke er inkludert. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tusen takk for info. Nå kan man faktisk vurdere Tele2 som mobiloperatør også. Ser jo virkelig lovende ut. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dette var jo et greit tilbud fra Tele2 må jeg si. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det ingen snusk, skjulte gebyrer, minimumsfakturering etc her? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det ingen snusk, skjulte gebyrer, minimumsfakturering etc her? Ikke som jeg har sett. Må jo nesten prøves ut dette også. Bestilte i dag med portering, er vel igang om 2-4 uker tenker jeg. Så da blei det enda et "gratis ringeminutter abonnement" på meg, heh.. Lenke til kommentar
Drill Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nå har Tele2 hoppet på gratis-bølgen og lansert Tele2 Sheriff. Istedetfor å gi et antall minutter og SMS, får man 175 kroner gratis forbruk av samtaler og/eller SMS. Minuttpris 0,79 Startavgift 0,59 SMS 0,39 Da kan man f.eks. sende 448 SMS gratis om man ikke ringer. Virker jo lovende, og mer fleksibelt enn Onecall og MTUs faste gratisforbruk. Ett minus er at fri bruk i Sverige ikke er inkludert. Hei, Et annet "minus" er at denne rabatten på 175 kroner i måneden ikke gjelder for MMS, innholdstjenester (CPA-tjenester), datatrafikk og roaming i utlandet. Det kommer helt an på hvor mye og hva man bruker mobilabonnementet sitt til, hvorvidt dette tilbudet vil lønne seg for den enkelte. Men dersom man kun bruker den til vanlig tale og SMS innenlands og ikke for mye, så er det et greit tilbud. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) bestilte det faktisk for 2 min sia. lovende ja, går fra champion til sheriff... går opp i gradene nå hehe Endret 25. juli 2008 av Haulan Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er bra et flere kommer med "gratis" abbonementer, dette fører sikkert til at andre operatører føler seg presset til å gjøre det samme, Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er spesialnummer inkludert i desse 175 kronene, tru? Lenke til kommentar
radio_y1 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er spesialnummer inkludert i desse 175 kronene, tru? Det er det mest sannsynlig ikke. Lenke til kommentar
Drill Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Er spesialnummer inkludert i desse 175 kronene, tru? Hei, Dette er i og for seg et godt poeng. Jeg tror heller ikke å ringe til Spesialnummer inngår i rabatten på 175 kroner mnd, men jeg har ikke sett noe konkret på Tele2 sin webside som sier det motsatte. Jeg finner kun disse forutsetningene her: "Rabatten gjelder ikke MMS, innholdstjenester, datatrafikk eller roaming. Tele2 Sheriff kan man ikke bestille med ny mobiltelefon, og tjenester som Lik pris Norge-Sverige, Mobil Familie og Tvilling-SIM gjelder ikke." Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 noen som vet om tele2 har telenor dekning eller netcom Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 NetCom, men forhåpentligvis går de vel over til Telenor igjen ettersom de er med i NetworkNorway-alliansen. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 da er det helt uaktuelt med tele2. netcom sin dekning hvor jeg befinner meg på norgeskartet er ubestridt dårligere. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Tele2 går vel neppe over til Telenor igjen før de skal over til NetWorkNorway. Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Tele 2 har visstnok avtale med Netcom fram til 2010. Lenke til kommentar
Drill Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvis Tele2 går over til Network Norway sitt nett etter 2010, så vil Tele2`s kunder benytte Telenors nett i de områder der Network Norway ikke har dekning. Sannsynligheten for at dette skjer er m.a.o meget stor ettersom Tele2 og Network Norway eier 50% hver av Mobile Norway som er firmaet som faktisk bygger deres felles nett. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) da er det helt uaktuelt med tele2. netcom sin dekning hvor jeg befinner meg på norgeskartet er ubestridt dårligere. Da har du OneCall, som går over til Telenor snart. (Der NwN (Network Norway) ikke har dekning). OneCall starter å bruke 16. august for nye kunder som kommer etter den datoen. Eksisterende kunder blir automatisk flyttet fortløpende i september. I oktober skal alle være over på Telenor-dekning. EDIT: Quotet feil innlegg. Endret 26. juli 2008 av Glenn Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Blir Startavgift på 0,59 trukket ifra de 175kr man "får"? Det virker slik men er ikke helt sikker. Onecall sier jo at du ringer gratis, men oppstarten må man betale. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Blir Startavgift på 0,59 trukket ifra de 175kr man "får"? Det virker slik men er ikke helt sikker. Onecall sier jo at du ringer gratis, men oppstarten må man betale. Ja, hos Tele2 får du 175 som kan brukes på hva du vil unntatt innholdstjenester, data, bruk i utlandet og MMS. Så startavgiften blir trukket fra de 175 kronene. Man kan faktisk ringe til diverse kundeservice-numre (f.eks. 815xxxxx) og til utlandet for de 175 kronene også. Noe du ikke kan med Onecall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå