Sandsvei Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det gikk over for meg, etter noen dager som jeg skrev. Jeg klarte ikke å gjøre fysisk krevende oppgaver(tunge løft osv), heller ikke å onanere. Jeg forsøkte å google dette, ment fant inget godt svar. Men er mange som har opplevd det samme. Jeg foreslår at vis hodepinen blir så ubehaglig at du ikke klarer å onarere, så lar du være. Er du ikke kvitt problemet innen maks en uke ville jeg dratt til lege og få sjekket det .. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har hatt samme problemet noen ganger. I mitt tilfelle har det hjulpet å drikke mye veske. Helst vann med mye luft i. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er vel mest sansynelig at du anspenner deg og musklaturen stenger for "full "blodtilføselen. For å hjelpe/bedre blodtilførselen så kan du ta en strikk festes i over hode høyde , står front mot strikk og svinger armen . Strikken skal med andre ord dra armen frem og du drar tilbake. Fysioterapater har strikk og tips for dette. Lykke til. PS! Hva med å bytte hand,forandring fryder Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Dere som har disse problemene, når går dere og legger dere og når får dere sove ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hos meg er det motsatt, hvis jeg har vondt i hodet hjelper det ofte med en runk Lenke til kommentar
Gjest Gest Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg runker med venstre hånd (proud) og i det siste har jeg følt som dere sier nå, bare på venstre side Jeg aner ikke hva grunnen er og håper ikke at jeg må gå til legen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du blir sikkert anspent i senene i armen som går oppover nakken. Samme greia som når du stresser og blir anspent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå