Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i bakhodet av å onanere..

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Mr. Gjest

Hei, siden jeg kjenner folk her inne poster jeg som gjest.

I løpet av de tre siste dagene har jeg fått vondt i bakhodet når jeg onanerer og etter en stund blitt svimmel, nesten kvalm og fått hodepine. Dette hendte også i går, men jeg var helt fin i dag tidlig.

Prøvde igjen i dag, og det var på samme måten, men fant ut at smerten bare kom når jeg 'pumpet' med hånda på hele penisen, det gikk bra når jeg bare befølte penishodet og strøk forsiktig, men sånn skal det jo ikke være..

Noen som har forslag til hva som feiler meg, og om det er ting jeg kan gjøre uten å kontakte lege?

Mvh. Mr. Gjest

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hmm, kan ha noe med blodårene å gjøre.. men jeg har ikke peil på slikt, vent litt til noen av de "store gutta" kommer med råd :)

Lenke til kommentar

Kanskje du bare har hatt litt vondt i hodet de siste dagene? Sist gang jeg var forkjøla (og dagene i etterkant) fikk jeg skallebank av å runke, selv om jeg ikke nødvendigvis hadde vondt i hodet når jeg begynte. Hvis det "bare" har pågått tre dager, vil jeg tro det er årsaken:)

Lenke til kommentar
Gjest Mr. Gjest

Har faktisk vært forkjølt i det siste, men dette har ikke skjedd noen annen gang når jeg har hatt forkjølelse.

Kommer forresten på at jeg glemte å ta allergimedisinen et par dager, kan det være noe med det?. :hmm:

Får vente og se om jeg blir bedre. :)

Lenke til kommentar

husker du å puste?

en blanding av lite oksygen i blodet og lite blod til hjernen kan vel gjøre dette...

kombiner det med litt stive muskler og en svak hodepine fra før etter forkjølelsen så kjenner du det nok godt i bakhodet.

varmen som har vært den siste tiden kan gjøre deg noe dehydrert, som også kan føre til vondt i hodet.

alt dette kan bli utløst av aktivitetene dine.

ta det rolig en dag, drikk masse vann, så går det nok over i løpet av en dag...

ta deg en liten pause fra onaneringen også, ihvertfall i dag...

Lenke til kommentar
Gjest Samme som trådstarter

Dette var nesten skremmende. Logget meg av for å komme inn her og fortelle om mine symtomer. Hva finner jeg øverst? Jo en som har det samme som meg..

Om trådstarter/jeg allerede har fått svar på spørsmålet er jeg usikker på, men jeg velger å dele mine symtomer...

Har som trådstarter problemer med hodepine ved sex og onanering. Smertene er i bakhodet... mer presist i høyre del rett under skallen (altså om jeg dytter en finger opp under skallen bakfra i nakken treffer jeg der det gjør vondt)..

Det plager meg egentlig ikke så mye under sexen, for da er tankene mine helt andre steder, problemet er at det vedvarer i noen timer etter jeg er ferdig..

Skal prøve å fokusere mer på pust neste gang, skal drikke mer... og ja jeg sitter mye stille, men jeg trener også..

Lenke til kommentar

Hadde faktisk samme problemet, det kom av at jeg presset meg for hardt da jeg tok knebøy og så ble det for høyt trykk i bakhodet et sted. Så jeg stakk til legen og fikk noe betennelsedempende og det gikk over etter en stund.

Lenke til kommentar

Høres ut som at du bare presser for hardt liksom.. At du strammer alle musklene i kroppen f.eks. Har aldri skjedd med meg dette her tror jeg, men synes ikke det virker unormalt. Du kan jo alltids spørre på f.eks. www.klara-klok.no, har faktisk sett en gutt spørre der om dette.

Lenke til kommentar
Hadde faktisk samme problemet, det kom av at jeg presset meg for hardt da jeg tok knebøy og så ble det for høyt trykk i bakhodet et sted. Så jeg stakk til legen og fikk noe betennelsedempende og det gikk over etter en stund.

Når du "tok knebøy"? :whistle:

Lenke til kommentar

Når du "tok knebøy"? :whistle:

Ja, faktisk :p

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jees, sliter med noe av det samme. Under kraftige, fysiske anstrengelser som å klatre i tau og ta push-ups får jeg svært vondt i høyre del av bakhodet, og smerten vedvarer en stund. De siste dagene har jeg hatt vondt samme plass kontinuerlig hele døgnet uten å ha anstrengt meg. Det å rotere hodet mot venstre gjør ekstra vondt.

Lenke til kommentar

Slapp av i hele kroppen, pass på å pust riktig. Slapp av et par dager. Det går bra skal du se, men det blir ikke borte hvis du ikke roer ned litt. Selv har jeg hatt dette flere ganger. Alle gangene utenom en peiste jeg på allikevel fordi smerte bare er midlertidig, og det gir et lite "ekstrakick". Det blei bare verre og verre, og til slutt "falt" jeg ut. Jeg lurer på om det kan være farlig.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Guest_Anonym_*
Kvifor eit hovud er det de får vondt i? Skinnet kan jo skapa eindel friksjon på veg fram og att. Berre ein tanke...

Hehe. Er høyre del i bakhodet. Litt I nærheten av halsen. Litt over. Aner ikke hva jeg skal gjøre :S

Lenke til kommentar

Jeg slet også med dette etter en hard trenings økt der jeg nesten besvimte av en kraftig hodepine under ben treningen. Hodepinen hang i flere dager etterpå, men gidde seg etterhvert :) Jeg tror det har noe med årer/muskler i nakken, kanskje i hodet? Virker som at når kroppen stresser gjennom trening/opphisselse så kommer dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...