disippel Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2542719.ece Nå gjelder det å stemme borgerlig! Skal bli deilig å spare de pengene. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 At de må ta det over statsbudsjettet fører vel bare til at vi får det i skatten (eventuelt kutt andre steder) og må betale det uansett om vi har TV eller ei, eller skal de bare åpne pengesekken litt til? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Finnes allerede en tråd om emnet Pliktig NRK lisens Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Så du mener trådstarter at NRK lisensen skal avgjøre hva slags parti man stemmer ? Endret 24. juli 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nja, jeg har nå hørt at Siv Jensen skal bytte hårsveis. Min stemme går derfor til Frp At de må ta det over statsbudsjettet fører vel bare til at vi får det i skatten (eventuelt kutt andre steder) og må betale det uansett om vi har TV eller ei, eller skal de bare åpne pengesekken litt til? Man vil jo slippe ressursbruken til innkrevingen. At de to huleboerene i Norge som ikke har TV eller radio også må betale for NRK synes jeg er helt greit. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nja, jeg har nå hørt at Siv Jensen skal bytte hårsveis. Min stemme går derfor til Frp Skal hun gå i fotsporene til Harald Hårfagre? Det hadde jeg ikke fått med meg. Håper hun ikke endre opp hos denne frisøren: Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så du mener trådstarter at NRK lisensen skal avgjøre hva slags parti man stemmer ? Like avgjørende som barnehagedekning i alle fall. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Så du mener trådstarter at NRK lisensen skal avgjøre hva slags parti man stemmer ? Like avgjørende som barnehagedekning i alle fall. Ikke hvis du har barn... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Like avgjørende som barnehagedekning i alle fall.Ikke hvis du har barn... Jeg kjenner flere som lot seg lure av løftene om full barnehagedekning. De vil neppe stemme rødgrønnt igjen... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Finnes allerede en tråd om emnet Pliktig NRK lisens Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg