lars91 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei! Har hatt et problem i det siste med mye reklame som har kommet opp i det jeg taster inn adressene jeg skal på i Internet Explorer. Har prøvd flere antivirusprogrammer og flere online tjenester, men ingen av disse har klart å finne problemet. Grunnen til at jeg trenger å bruke ie er at jeg må få testet nettsidene jeg lager i flere nettlesere. I tillegg har jeg problemer med explorer.exe som raskt bruker mye resurser. Hadde jeg formatert pcn hadde jeg gjort dette for lenge siden, men problemet er at dette er en pc som går på domene så da er det litt vansklig. Takker allerede nå for all deres hyggelige hjelp :-) Hilsen Lars Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sew på trådene i Antivirusprogrammene. Der vil du få mange råde vedr. "problemet" ditt. Hvis du er i domene risikerer du at du smitter andre amskiner i domenet. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Er nettop det som er. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ta kontakt med systemansvarlig for domenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå