Sniken_123 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Blir morsomt å se bare hvordan folk ser ut om 100 år, vil nok ha skjedd forandringer på den tiden også. Ja, det gleder jeg meg til jeg også ja. Hahahaha! Vi kommer til å se nøyaktig lik ut om hundre år Tar nok mer enn hundre år før du ser forandring på mennesker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Kun mennesket, for seg selv, vil nok ikke forandre seg mye på en del tusen år. Men, med farten teknologien har nå vil det skje mye i løpet av dette århundret. Endret 27. juli 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hahahaha! Vi kommer til å se nøyaktig lik ut om hundre år Tar nok mer enn hundre år før du ser forandring på mennesker Rent fysiologisk endres nok lite på 100 år, men miljøet, klesstil, væremåte, teknologi osv. endres nok ganske så mye. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hahahaha! Vi kommer til å se nøyaktig lik ut om hundre år Tar nok mer enn hundre år før du ser forandring på mennesker Rent fysiologisk endres nok lite på 100 år, men miljøet, klesstil, væremåte, teknologi osv. endres nok ganske så mye. Tillater meg å være uenig. Ser for meg mindre "raser" om hundre år. Så mye emigrering det er i verden vil nok asiater, afrikanere og europere ha blandet seg ganske godt. Kansje hundre år er litt for lite, men innen 200-300år tenker jeg det er en realitet. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Klart folk kommer til å blande seg, men vi visker ikke ut alle synlige tegn på sitt opphav før om mange tusen år. Evolusjonen er treig. Mennesker i fremtiden kommer til å bli veldig forskjellige, dog. I dag dør den aller største parten av mennesker i den vestlige verden, og verden generelt, av årsaker som ikke avhenger av tilpasning eller andre genetisk definerte evner. Slik vil det bli et enormt rot etter hvert, for vi dør ikke av dårlige egenskaper, slik som alle andre dyr. Men det er fullt mulig at vi dør ut, om vi ikke får has på overbefolkning og derav fråtseri blant den vestlige befolkningen. Enten blir befolkningsøkningen gradvis bremset, ellers så resulterer det i en katastrofe som kan drepe store deler av jordens menneskelige befolkning. Endret 29. juli 2008 av Kakofoni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå