Gå til innhold

Sagem med harddisk til rikstv

Anbefalte innlegg

Har hørt (på expert) at sagem skal komme med en "pvr" tuner eller hva det heter. Den skulle være ganske lik canal digital sin. Er det noen som har hørt noe om denne? Jeg skal ha meg rikstv etter hvertog da lurer jeg på om jeg bør gå for grundig eller sagem med harddisk? Noen som har tips :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PVR fra Grundig er akkurat blitt godkjent, den kommer slutten av august/tidlig september. Sagem sin PVR er inne til godkjenning. Den 1 kr mottakeren fra Grundig har kommet bedre ut enn Sagem sin. Har lest om flere som har hatt problemer med Sagen mottakeren. Når det gjelder PVR er det vel bare å vente på tester, regner med at de kommer kjapt.

Du kan lese mer her: link

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Hold deg langt unna Sagem..

De kan ikke elektronikk..

Gammle paraboltunere fra sagem er kjent for å være dårlige..

Den nye rikstv tuneren er elendig.. Etter noen timer, må den skrus av og på for å hindre dårlige farger..

Om du har fått med deg problemene med NSBs nye togsamband.. Sagem telefoner..

Lenke til kommentar

Det høres ut som jeg burde gå for grundig sin da skjønner jeg. Men dem sa den skulle ligne på canal digital sin. Men om det var meny, utseende eller hva det var vet jeg ikke, Kan det tenkes det er samme tuneren som CD men med annet navn??

Lenke til kommentar

Styr unna Sagem..

Sagem er kjent for DÅRLIG kvalitet på elektronikken..

De 1krs tunerne må skrus av og på av og til for å få tilbake fargene (blir blasse farger over tid)

Sagem er fra lang tid tilbake kjent for å lage ustabile parabol tunere..

Andre kjente media sagem problemer :

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=198126

"Blant annet låste telefonene seg, det ble ikke oppnådd kontakt, systemet ble ikke riktig betjent, og mange var inne på systemet samtidig."

Og ja, det er Sagem telefoner... OPH-940

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Sagem har langt flere feil, det kan jeg gå god for! Jobber i elektrobutikk og vi har tonnevis av defekte sagemer stående. Blir spennende å se hva vi får av PVR til riks-tv :)

Jeg bor i et område med dårlig dekning. der fungerer ikke sagem tuner.Med den hakket bildet hele tiden og signalstyrke på 25-30% Kjøpte meg en grundig 8720. med den har jeg signalstyrke 65-75%. Bildet har ennå ikke hakket. styr unna sagem hvis du bor i et område med dårlig dekning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...