Gå til innhold

Trenger hjelp til mobilkjøp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er det på tide å bytte ut min Sony Ericsson K610i.

Dette er viktig for meg:

-Et godt kamera, og et greit videokamera. Kjekt om det er blitz på det og. Blir nok 5mp.

-Gode internettmuligheter - raskt og godt.

-Gode taster - god å skrive mld med

-Passe str så den passer greit i bukselomma..

Har sett på tre tlf: Sony Ericsson 902i, Sony Ericsson G900 og LG KU990.

Tenkte også på Nokia N95, men etter å ha sett den på elkjøp i dag synes jeg den var for tjukk.. Størrelsemessig så både G900 og 902 fine ut. G900 hadde en større sjerm, mens den "bare" har kameralys, mens 902 har blitz. Dette er de hovedforskjellene jeg har sett. Hva mer skiller de egentlig? Ganske lik pris så.. KU990 har jeg ikke sett enda, men har lest en del bra om den.

Noen som kan si hvilken mobil de tror passer for meg utifra hva jeg har skrevet? Bare å anbefale andre modeller som dere tror kan passe til meg og:)

Blir glad for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale deg Sony Ericsson C902. Den har det du trenger.

- God kammera, Cybershot

- Gode internett forbindelser, EDGE, 3G og Super 3G.

- Tynn og fin, store taster og enkel i bruk.

Dra på elkjøp å se se på den neste gang :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for flere gode svar:)

Har kikket litt nokia 6220 classic og Nokia n82 på nettet nå.

Begge ser ut som bør være med i vurderingen, men N82 så veldig bra ut!

Var på elkjøp og så på Ericsson c902, men man får jo ikke testet mobilen noe.. Den er skrudd av og med et fake bilde på skjermen. Eneste jeg får intrykk av da er størrelse og taster. Skulle gjerne testet kamera og sett litt i menyene.

Skal dra litt rundt og se spesielt på Sony Ericsson 902i, Sony Ericsson G900, LG KU990 og Nokia n82.

Noen flere som har noen tips/råd? Feks hva er egentlig hoveforskjellene på Ericsson G900 og C902? Vet at G900 har trykkfølsom skjerm, og fotolys, mens C902 har vanlig sjerm og blitz (?). Har sett det står flere steder at c902 har xenon-blitz. Eller er det bare et nytt fotolys som "RMNZR" skriver tidligere i denne tråden`? Noen som vet hvordan denne blitzen er ? Utover dette, hva er egentlig forskjellene på disse mobilene? ;)

Endret av VegardSK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...