vargaz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor kjøper man veske til kamera og objektiv? mente at jeg leste det var en butikk som hadde mye tilbud akkurat nå, hvilken bag/veske burde jeg ha til min D60 +2 objektiv? Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du burde undersøke produktguiden litt mere - er mange nettbutikker som selger vesker og denslags. Er ellers vanskelig å si hva som passer for deg; er det bare til bæring til og fra bilen eller skal du gå lange turer i fjellet osv? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Det blir nok endel turer ja.. men mente at jeg leste at det var en webshop som hadde gode tilbud på vesker/bagger, så lurer på om noen vet noe om det... Endret 24. juli 2008 av vargaz Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 ser det er veldig mange billige vesker i prisguiden, hvordan vet jeg hva som er av bra kvalitet? er det noen som har egene erfaringer med noen vesker? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Foreslår at du går på denne siden og ser litt rundt der. Da ser du hvor mye det er plass til og hva brukerene synes om baggen. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Dra til FV eller JP med utstyret ditt. Selv må jeg bruke JP nå, da FV er borte, men JP begynner å komme med bra utvalg for Lowepro, som er eneste jeg ser på. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Nærmeste JP er 3timer unna.. så neee..blir litt i lengste laget.. derfor tenkte jeg at jeg skulle bestille på nettet.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Det er nesten slik at man må se veskene i reallife før man vet om de er gode og store nok. Synes det var vanskelig å skille endel av de lowepro veskene ifra hverandre, hvilken prisklasse burde man legge seg på for å få noe som holder? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Lowepro holdermål... Hvilke objektiver er det snakk om? Jeg hadde D50kit og tamron 70-300mm i en slik liten veske... Edit: Rezo 160 AW var det... Endret 25. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Kamera-bagger får man ikke nok av. Til ditt oppsett, er det to bager som jeg synes er brukbare. LowePro Slingshot 100 AW eller Tamrac Express 7. Jeg har begge; den ene er bra når man er ute på "photowalking", mens Tamrac er bedre ute på byen, da den ikke skriker "Foto-bag med dyrt utstyr". Det er vel LowePro Stealth reporter som er nærmest der. Tom Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Denne kjøper jeg hovedsaklig for at vi skal på rideferie straks. Jeg burde derfor ha en bag som er vanntett, er noen av de dere anbefaler det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå