Gå til innhold

Fjerne Netcom på W610i

Anbefalte innlegg

Hei.

Har fått en W610i av min mor, og jeg vil fjerne Netcom-menyene som Netcom har installert.

Er det noen enkel måte å gjøre dette på, som ikke krever bruk av penger?

Edit:

Det er min mor som har Netcom-abb. og har kjøpt seg ny telefon. Etter at TalkMore gikk over til Telenor har jeg ikke noe med Netcom å gjøre.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hm du kan jo få tlf flashet av et sted som gjør sånt. Vis du spør pent så gjør de det sikkert gratis for deg. vis ikke du har tlf kabelen til W610i så fins det kanskje et flash verktøy på nettsiden til sony ericson men kanke tro de har lagt det ut.

Anbefaler deg og dra til en mobil forhandler.

Lenke til kommentar
Hei.

Har fått en W610i av min mor, og jeg vil fjerne Netcom-menyene som Netcom har installert.

Er det noen enkel måte å gjøre dette på, som ikke krever bruk av penger?

Edit:

Det er min mor som har Netcom-abb. og har kjøpt seg ny telefon. Etter at TalkMore gikk over til Telenor har jeg ikke noe med Netcom å gjøre.

Hei,

Det finnes en funksjon på de fleste terminaler som heter "Gjenopprett Fabrikkinnstillinger". Vet ikke om du har prøvd det?

Lenke til kommentar

Du kan de-brande (fjerne) NetCom-menyen med et flashing-verktøy som heter Wotan, som du finner på www.wotanserver.com.

Det eneste du trenger er en USB-kabel og et program du laster ned på deres hjemmesider. Det koster ikke allverden heller, tror det er snakk om 20-30 kr om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...