Holliday Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg har brukt litt lengere tid enn tolmodigheten min har godt for, på å lete etter en grei tommelring på nettet i dag uten hell. Så jeg lurer på, er det noen her som vet om en plass jeg kan få kjøpt noe slikt for en "billig penge"? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2008 Hva er billig penge? Har et fint sølvring som jeg brukte tidligere(noe moren min absolutt ikke likte da smykker er kun for kvinder), de er ikke så og finnes i mange fine fasonger i de fleste smykkeforretninger. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Sitter å leter, men finner egentlig svært lite. Fant dog en sølvring på ebay, men det var ikke noe spesielt med den (kostet vel 50$) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Kjøp i norsk butikk der du kan prøve og teste ut. Kan ikke se for meg at jeg skal kjøpe smykker over nett. Husker en kompis som tenkte å kjøpe forlovelsesring fra ebay, tror han slo seg fra den tanken fort da han tenkte på muligheten at den kanskje ikke villet passet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå