Fred7555 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg skal nå kjøpe ny PC, og hadde valgt ut en DVD-brenner, men så etter jeg kom hjem fra hytta, har ikke Amenti.no, hvor jeg skal bestille alt, den lenger. Jeg hadde valgt Samsung SH-S203N Den skal kunne brennne og spille DVD'er og CD'er. Hva er egentlig LightScribe-støtte? er det noe viktig? Er ikke en som brenner alt for mye, men brenner noen CD'er og DVD'er av og til, og ser en del på film og spiller. Så har noen noe gode ideer på en billig, men bra DVD-brenner? Og, Amentio m å ha den, fordi skal bestille alt annet der. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Siege Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 1. Kjøp heller deler fra www.netshop.no Er en mye bedre butikk - har billige varer, stort utvalg og man kan stole på dem. Ville bare gått for en SATA Samsung DVD-Brenner. Mer trenger du ikke. Alle DVD-Brennere kan brenne CD-er i tillegg, så vidt jeg vet. Ville kjøpt alle delene på Netshop. Har selv kjøpt masse fra Netshop og har ikke vert missfornøy noen gang. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Så da er denne bra da? Hva er egentlig "Bulk" som står i det navnet? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Bulk betyr at det bare er selve brenneren som er med i pakken. Altså at du ikke får med ledninger eller bruksanvisning. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Det er jo umulig å finne en DVD-brenner på Amenti.no uten "Bulk" og med SATA og 20x+ og at den er svart Hvis dere vet om en bra en, setter veldig pris om dere kan si en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå