cruelphotography Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du er ikke like ille irl på det feltet Tror ikke jeg forsvinner med det første nei, selv om det er mye tull her så er det greit å få litt dobbeltsjekk fra utenforstående for småtull også - det blir ikke irriterende før ca 3 stk har nevnt det på rad =) Strever uansett etter å ha så høy standar at det er så lite som mulig å pirke på, så pirking er forsåvidt ok - så lenge det stemmer, og det ikke bare framstår som ting folk finner på - og ikke er ett reelt problem i hele tatt, evt slettes ikke er feil. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Hmm, fikk denne meldinga fra ei: "Hadde det ikke vært for at du er så arrogant hadde du sikkert naila meg for lenge siden" Jeje, men da så, hyggelig at jeg fremstår som sivilisert på treffene da Edit: Leif... Endret 2. august 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kan ikke huske å nevne at du framsto som sivilisert? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du er barbsrisk, og lite sivilisert, men svært ydmyk irl =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, en rett høyre er ikke like god å få irl, iallefall ikke om du bruker mk'n din, metallklump... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå