Gå til innhold

BK: Smil, baby

Anbefalte innlegg

Jeg leser alle innlegg i mine egne tråder med argusøyne, selvfølgelig gjør jeg det. Men jeg leser ikke alle innlegg i andres tråder. Det skulle bare mangle at jeg leser alle innleggene i mine tråder. Men jeg svarer dessverre ikke på alle sammen. Til det blir det for mange innlegg å svare på. Jeg gir heller mer generelle kommentarer. Jeg har aldri sagt at jeg ikke leser alle svarene til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Beklager for litt ot, men føler for å si meg helt enig med Mr. Olsen.

Hvis man ikke er i stand til å følge opp alle poster i egne tråder, så bør man kanskje vurdere antallet tråder man oppretter heller, eller gå inn med engenerell melding som opplyser alle om problemet!?

Har ikke dette problemet i bk-delen av forumet, men andre deler florerer med slike "bomskudd", og selv blir jeg nokså oppgitt over folk som poster problemstillinger og ber om råd/hjelp, hvor man kanskje da setter av egen verdifull fritid for å bare bidra positivt, for så og oppleve at trådstarter har "avgått med døden."

:)

Lenke til kommentar
Uten at jeg skal gå inn på dette tilfellet, så vil jeg si det er irritabelt å kommentere et bilde uten å få noe respons fra mottaker.

Bare det å få en bekreftelse på at det er lest holder.

Jeg skal ikke en gang kverulere med deg, helt enig. Og ja, PM pleier å være flink til å kommentere kommentarene med sine egne kommentarer. :)

Lenke til kommentar

Nå tror sikkert alle at jeg hater PMn og bildene hans. Men det gjør jeg alldeles ikke. PMn bruker svare på kommentarer. Og faktisk tror jeg det stort sett bare er han som bruker tid til å skrive kommentarer på mine egne bilder. Fordi han kommenterer alle.

Så det ble litt urettferdig dette. Jeg ble litt pisst og skulle nok tatt en røyk istedenfor å skrive innlegget. Men..

Jeg hater selv å bli brukt som et eksempel, og da leter jeg alltid etter å bruke meg selv som eksempel om jeg trenger ett. Før jeg bruker andre. Og her, i denne tråden, klaffet det. Det skulle ikke forundre meg om dette er den eneste gangen PMn ikke har svart på min kommentar. Jeg gidder ikke sjekke. Men dette handler ikke om PMn eller meg. Det handler om hvilke signaler vi sender til de nye på forumet. Det er ikke lenger tid siden en litt over en mnd at vi diskuterte hvordan vi skulle få folk tilbake til kritikken. Og da kan vi ikke kritisere måten kritikkene kommer på. Og kalle dem for idioter. I skjult tekst. De som er som meg og er litt usikker på hvordan man kommenterer et bilde blir jo litt forrvirret da.

Om det er som dere tror. Må dere da ha en bekreftelse fra hverandre om at det virkelig er sånn? Før dere er sikre på at det er som dere tror. Er kanskje dere også litt usikre?

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt bilder man er usikker på som blir lagt ut her i kritikken.

Husk på at det er en enormt stor forskjell på nivå på folk her. Noe som ser helt supert ut for nybegynnere, som meg, kan en langt mer erfaren se ting som ikke er bra.

For øvrig hater vi alle PM, vi bare later som vi liker ham ;)

Bare så det er nevnt så tror jeg PM har sagt at han er bare en karakter. Et alter-ego, kanskje. Og at personen bak nicket er en helt annen.

Det gjelder for øvrig de aller fleste som bruker et nick på internett.

La meg si det slik: Hvis internett ikke fantes, men at vi heller teleporterte oss til et sted hvor vi kunne diskutere og vise fram bilder (hvor det ville vært moderatorer osv osv) så ville nok de aller fleste opptredt ganske annerledes.

Skjønner at den blir litt "far-fetched", men poenget er at vi er litt annerledes på internett enn den vi er i det daglige liv.

Eneste unntaket jeg kan tenke meg, her på akam, må være Simon Aldra.

Lenke til kommentar
Hehe, vil nok si jeg er lik i virkeligheten, jeg sier det jeg mener.

Tror du misforstår litt.

Selvsagt kan jeg ta feil, men jeg kan ikke annet enn å anta at de fleste sier det de mener, men at måten det blir sagt på er helt annerledes enn slik de ville uttrykt seg ellers.

Det ville vært en logisk brist, etter mitt skjønn, om ikke folk utrykker seg ganske annerledes "IRL".

Lenke til kommentar

Ok en mann som holder en andunge og et gammelt kamera(hvis jeg husker riktig) Hvorfor skal det være så uimotståelig interessant for mange aa bedrive tolkninger basert på et heller litt uinteressant bilde?

Estetisk sett så er dette sub-optimalt(Selv om intrykket er at mange forguder dette, noe jeg ikke skjønner)

Kafka er Kafka, et uinteressant bilde er et uinteressangt bilde.

Lenke til kommentar

Det er interessant om man har sansen for PMs noe sære stil. Jeg har litt av det samme i meg, og derfor finner jeg det interessant. Jeg tror jeg forstår hvordan PM har tenkt, og jeg liker det jeg tror jeg vet.

Forvirrende? Nettopp.

Det jeg konkret liker i bildet er at det er sterilt. Det er kaldt, men varmt samtidig. Det er litt som en amerikansk flyvertinne, smilet er der, men det er ikke ektefølt. Jeg ser en mann som gjør noe han har gjort mange ganger før, alt for mange ganger før, og som er litt lei av å gjøre det. Derfor denne falske varmen. Påtatt varme?

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke PMnormal selv engang, for han er mye av det jeg ikke er i RW. Brautende, skrytende, selvgod og ganske sarkastisk av og til. Det er fordelen av å være anonym på nett, man kan være out-of-character. På foto.no må man være seg selv, og det er kjedelig. Hvem vil være seg selv? Ikke jeg. Jeg vil være ....

Jeg svarer normalt på alle spørsmål, men noen går jeg glipp av. Andre får egentlig svar innbakt i andre svar, og det er derfor unødvendig å svare direkte på det. Men det er ikke alltid at de som får svar innbakt i et annet svar forstår det, men det kan ikke jeg stå til ansvar for. For det finnes ikke alltid enkle svar på spørsmålene. Av og til må jeg fortelle at man har fått svar allerede, så får man lete i det jeg har skrevet for å finne det.

Jeg skriver så mange kommentarer at hvis alle som får kommentarer fra meg returnerte tjenesten hadde alle mine tråder hatt minst 50 kommentarer.

Jeg sparket forøvrig igang en debatt fordi denne tendensen faktisk får flinke folk til å holde seg unna BK. Når slikt er tilfelle synes jeg at det skal tas opp til diskusjon, ikke forties.

Lenke til kommentar

Jo, for all del. Men at flinke folk holder seg unna BK er jo ikke noe man kan laste de andre kommentatorene for. Jeg tror bare det er noen få av dere flinke som holder dere unna pga dette, det er heller fordi de ikke får den tilbakemeldingen de ønsket i kritikken. At de liksom tar seg selv så inni h** høytidelig her inne at de blir litt fornærmet over svarene. Men ikke tør skrive det fordi da fremstår de selv som litt dust. Og da er det lettere å skylde på at de andre ikke kan kommentere bildene, fremfor å prøve å forklare at ens eget ego har vokst langt over hodet.

Åja?? Dere forstår ikke bildet mitt? Nå er jeg så fornærmet at jeg faen ikke gidder poste mer her. blir til Nivået i kritikken er så lavt at jeg ikke lenger vil kaste bort tid der.

Lenke til kommentar

Nå tar du av Pybalto. Det går ikke ann å hevde slike ting uten at du vet hvem og hvorfor. Flere har gitt seg før du kom til, men var aktive tidligere. Men det er tilfelle at tidligere bidragsytere gikk lei, og jeg kan forestille meg at f.eks. cruel kan gå lei til slutt. For i hans tråder viser det seg en voksende tendens til å henge seg opp i detaljer i bilder som de færreste her ikke kunne ha tatt. La oss håpe at det ikke skjer.

Det var bare et eksempel på hva som er en utfordring her.

Har du fått deg litt sinna-stikk i dag, pybalto? Jeg ser du er sint både her og der.

Lenke til kommentar

Huff, fremstår jeg sånn? Nei, jeg er nok bare lettere irritert. Ikke på dere, jeg beklager litt om det virker sånn. Får ta meg en kaffe og litt å spise så ordner det seg vel for meg også.

Jeg savner også gamle brukere sine bilder. Men det er vel fint lite man kan gjøre med det at de er borte. Og om cruel også forsvinner er det jo et tap. Alle som forsvinner er det.

Jeg skal tone ned min aktivitet om akkurat dette temaet heretter. Heller bare følge strømmen og gjøre som alle andre.

Lenke til kommentar
Hehe, vil nok si jeg er lik i virkeligheten, jeg sier det jeg mener.

Tror du misforstår litt.

Selvsagt kan jeg ta feil, men jeg kan ikke annet enn å anta at de fleste sier det de mener, men at måten det blir sagt på er helt annerledes enn slik de ville uttrykt seg ellers.

Det ville vært en logisk brist, etter mitt skjønn, om ikke folk utrykker seg ganske annerledes "IRL".

Tja, du får spørre noen av de jeg har vært på møter med :roll:

Off course, I can be wrong ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...