Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 It's Mister to you, punk! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) It's Mister to you, punk! Takk for komplementet. Jeg trodde ikke det var så mye igjen av punkeren jeg en gang var Jeg er nok en smule ondere, siden jeg forsøkte å gi deg et flashback fra dine første måneder på forumet Endret 28. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det funket ikke, hvilket flashback? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Husker du ikke hvor irritert du ble hver gang vi eldre kalte deg for Herr Olsen? I ettertid kan jeg avsløre at flere gjorde det med vilje fordi det var gøy å lese reaksjonene dine. Det er ikke alltid vi er like snille med nykommere som gjør stort nummer av seg. Det har flere fått føle. Jeg tror Snekker'n er enig i at slikt skjer. Autodidact fikk også gjennomgå litt mobbing og irritering i starten (lanserte seg selv med brask og bram slik som du blant andre). Jeg lanserte også meg selv med brask og bram i sint tid, men da var de gamle medlemmene mye modnere enn dagens medlemsmasse, inklusiv meg ser det ut for. Nå kom det fram, Herr Olsen. Men jeg tror du har blitt fortalt det før. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nei faktisk ikke, og jeg kalte meg marius olsen i kanskje 8-10mnd før jeg byttet til Mr.olsen, kanskje mer og... Jeg kalte deg punk tidligere, som du kan se i acronymet Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 And it don't bother me at all. For en på over 40 er det faktisk noe man gjerne ønsker å bli kalt av og til. Forøvrig synes jeg folk kan være mer kreative og mindre kryptiske i sitt valg av nick. Et nick må enten være lett å skrive, eller lett å forkorte uten å gjøre det ugjenkjennelig. Enkelte nick er så vanskelig å skrive at jeg unngår det. Det er ikke tilfeldig at jeg kaller meg PMnormal. De aller fleste velger da å bruke initialene i starten av navnet, slik som Tomsi42 blir til Tom. At noen synes det er morsomt å skrive PM(u)normal synes jeg er morsomt fordi det krever mer å skrive det, og da har jeg en pedagogisk misjon her på bruket. Dessuten er jeg den mest normale personen her inne. Det er bare det at dere andre er så splitter pine gale at jeg skiller meg ut Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg kan ikke skrive schnoel(mangler tekst) da jeg aldri har tatt meg tid til å lese hva det faktisk står og huske det. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Schoondle var litt stress å venne seg til å skrive, men den forkortelsen er jo mye morsommere enn det fulle nicket så jeg liker faktisk å skrive det. Det er faktisk morsomt å forkorte og radbrekke andres nick. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Hva heter han da? Fulle nick? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Husker ikke lenger. Han vet det sikkert selv Men han har i alle fall peiling, og bidrar stort sett kun med seriøs informasjon. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 For arrogant for meg... Dilla på acronymer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Husker ikke lenger. Han vet det sikkert selv Men han har i alle fall peiling, og bidrar stort sett kun med seriøs informasjon. Er det schnoodleboy dere snakker om ? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ja... Jeg var ikke langt unna... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Jepp, det er boy. Og nå har han fått ett nytt kallenavn. Jeg føler meg plutselig som en formannen på en "bomullsfarm" eller en kolonialist i Afrika. Boy! Bring me that lens! And do it quick or you'll taste the whip!!! Edit: Var det noen som så Boy Britney (the artist formerly known as Boy Shakira) på Americas got talent? Hysterisk morsomt. Så hva foretrekker du, Schnoodleboy? Schnoodle, Boy eller Boy Britney/Shakira. Eller kanskje Boy George? Leser du dette, Boyschnoodleshakirabritney? Endret 28. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jepp, det er boy. Og nå har han fått ett nytt kallenavn. Jeg føler meg plutselig som en formannen på en "bomullsfarm" eller en kolonialist i Afrika. Boy! Bring me that lens! And do it quick or you'll taste the whip!!! Hva er det han kaller seg nå ? Du har rettt i at han har peil. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg tror han fremdeles heter Boy George. Nei nå tøyser jeg, Schnoodleboy heter han selvsagt. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Først etter å ha lest noen poster forstod jeg bildet ditt. Fotografen er litt "stirrende" syns jeg, er det også ett bevisst element? Beklager om det er kommentert i noen av de over 50 postene jeg ikke leste før jeg kommenterte. Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Gudbevaremegvel, PMnormal post et nytt bilde! Jeg syns i utgangspunktet det ikke var et så interessangt bilde, dog er det Holga du har brukt(antageligvis ikke) = ) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Ingen Holga, nei. Det er 20D med 28mm og 550EX. Det er det ingen som har bemerket. Æda bæda. Og så har jeg dradd litt ekstra i spakene enn jeg pleier å gjøre, samt lagt på litt vignettering. Jeg ha et annet bilde fra den dagen som har en litt pussig fokusfeil. Bildet har fått en merkelig mykhet. Kanskje jeg skulle vist det? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Ingen Holga, nei. Det er 20D med 28mm og 550EX. Det er det ingen som har bemerket. Æda bæda. Og så har jeg dradd litt ekstra i spakene enn jeg pleier å gjøre, samt lagt på litt vignettering. Jeg ha et annet bilde fra den dagen som har en litt pussig fokusfeil. Bildet har fått en merkelig mykhet. Kanskje jeg skulle vist det? Jeg turte ikke brase ut med et som er dårlig i bildet teknisk sett, passet ikke tidligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå