carl-kr. Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 hei! har greid å få tilbake min gammle gamertag, men kommer ikke online pga av at jeg ikke har hadd xbox på et år nå, og derfor ikke har betalt. på nettet ber de meg bare om å skrive in en kode. og jeg kommer meg jo ikke online på xboxen for å skrive in visa nummeret mit heller. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det ikke sånn at hvis kontoen er innaktiv i mer enn et år elns, så blir den deaktivert eller noe? Tror det. I så fall er det sikkert bare å ringe MS å høre om de kan "fikse´n". Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Er det ikke sånn at hvis kontoen er innaktiv i mer enn et år elns, så blir den deaktivert eller noe? Tror det. I så fall er det sikkert bare å ringe MS å høre om de kan "fikse´n". jeg gikk in å endret til nytt kort på xbox.com, virket som det ble godtkjent,men kommer ikke live på 360en. kundestøtte stengte kl 17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå