eviCe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Intro som jeg og noen kompiser laget før vi dro til Tyrkia sommeren '08 Endret 24. juli 2008 av eviCe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det var veldig bra synkronisert. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Gammel post, men så er jeg ikke så aktiv i denne delen av forumet. Dette er egentlig et ganske utmerket eksempel på hva man kan gjøre for å få enhver amatørfilm til å se bedre ut. Ved å kopiere shot for shot lærer man litt om hvordan man burde filme og klippe, samtidig som forskjellen viser hva som skiller amatørfilm fra proff-film og hvilke forskjeller som er overkommelige. Se for deg at dette ble filmet i en liten bakgård i en by, at fargene var litt blassere, skuespillerne var eldre og dressene var gamle og slitte i stedet for de peneste konfirmasjonsdressene med glinsende, fete slips. Der har du faen meg en film. ^^ Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fin den! Har planane om å gjera noko liknande til eit filmprosjekt me held på med. Å kopiere ein kjent intro med oss istadenfor. Så var litt herlig å sjå korleis andre gjer det:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå