Gå til innhold

BK: Atom Heart Mothers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, men Pink Floyd-fans er crazy, så slik bryr de seg ikke mye om. Verden skifter likevel farge hele tiden for dem.

 

Men bildet er bra det. Et av de kulere bildene jeg har sett fra deg, Tom. Du har på en måte klart å gå utenfor den strømmen som er av dyrebilder, og du har også gjort noe du heller ikke er så kjent for. Og landet på beina.

 

Alle fire... eller var det fem?

Lenke til kommentar

Helt i orden sn0dig. Når jeg legger ut bilder i kritikken, så er det ok at dere prøver dere med andre varianter. Hvilket verktøy (regner med at du bruker PS) brukte du ?

 

Jeg er egentlig enig at himmelen på bildet mitt er littt i det lyseste laget; men for meg blir din versjon for mørk. Men jeg har et par andre bilder der jeg ønsker meg den himmelen.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg lagde to lag, brukte curves for å gjøre himmelen mørkere, la de to lagene oppå hverandre og visket vekk himmelen på det bilder der himmelen var lys. Enkelt og greit :)

Det er ikke curves i PS E, men det kan simuleres med levels + contrast/brightness, så den er grei. Får førsøke meg på det en dag. Kom gjerne med en link til en video som viser dette godt ...

 

Tom

Lenke til kommentar

Da har jeg lekt meg med tipsene jeg har fåt her og har kommet til denne nye utgaven. Dette er en mellomting av mitt første forsøk og sn0dig sitt forslag.

 

 

 

Mørker skyer, men ikke for dystert ...

 

Overgangen mellom himmelen og trærne kunne vært bedre; men et må jeg forske litt mer på.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...