hans A Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg får ADSL i morgen. (ikke telenor) Kan man da si opp ISDN abn og gå over til vanlig analog telefon? Jeg bruker den vanlig tlf svært lite. Ca. 250-300,- /kv. Så det er bedre å gå over til tlf med lavere mnd/pris. Lurer på å si opp telenor og gå over til et annet teleselskap også. (Problemet med analog er at man må skaffe seg nye telefoner) Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ja det kan du, men ADSL må kobles litt annerledes tror jeg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Jeg får ADSL i morgen. (ikke telenor)Kan man da si opp ISDN abn og gå over til vanlig analog telefon? Jeg bruker den vanlig tlf svært lite. Ca. 250-300,- /kv. Så det er bedre å gå over til tlf med lavere mnd/pris. Lurer på å si opp telenor og gå over til et annet teleselskap også. (Problemet med analog er at man må skaffe seg nye telefoner) Du kan jo si opp telefonen helt og holdent hvis du ikke har bruk for den. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Linjeleie må man betale uansett ! Lenke til kommentar
scream Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Sa nettopp opp telefonen min nå selv, ADSL'en beholdt jeg som før! Linjeleie betaler jeg heller ikke , er kun telenor-kunder som må betale den leien tror jeg! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Hmm. Det dukker opp stadig flere bakdeler med telenor sine adsl tjenester. De kommer til å miste alle kundene sine hvis de fortsetter på samme måte.. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Skal du gå over fra isdn til analog tlf, så må man betale eit gebyr, trur det er på ca 7-800kr. Det var iallefall slik før. Har man abb. på fasttelefon, samma kva leverandør, så må man betale fast-leige til telenor. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Pris for å gå fra ISDN til PSTN er 990 kr! Har du ADSL fra TN vil det koste ekstra 60,- pr/mnd hvis du sier opp hele fasttelefonen. Den prisen er for å vedlikeholde linja, men hos andre ADSL leverandører så subsidierer de den prisen for kunden (dvs. de betaler de pengene til TN uten at de belaster kunden for det.). Hvor lenge de vil/kan fortsette det er vel ett helt annet spørsmål... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Du kan fint si opp ISDN, har ADSL selv uten telefon. Slipper den plagsomme splitteren og så har ISP'en min ikke fakturert med for linjeleie nå i halv annet år... Bedre kan man vel ikke få det =) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Linjeleie er vel noe teleselskapene betaler direkte til Telenor. Mao. det er inkludert i regninga du betaler til din isp... Eller har jeg misforstått? :-S Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Linjeleie er vel noe teleselskapene betaler direkte til Telenor.Mao. det er inkludert i regninga du betaler til din isp... Eller har jeg misforstått? :-S Jeg skulle bli fakt ekstra for linjeleie... Men det er vel litt opp til ISP'ene om hvordan de vil fakturere kundene sine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå