Pewr Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Her om dagen klarte jeg å glemme å ta ut mobilen av lomma mens jeg vasset litt rundt på stranda, og en del vann klarte å drepe mobilen min. (saltvann). Etter intensiv livredding (hårfønetørking) har jeg nå fått mobilen til å funke igjen. Ihvertfall halveis. Mobilen slår seg på, skjermen og lyden ser ut til å virke tålig fint, men jeg kan ikke skrive inn pin-koden. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Går det ann å få tak i et nytt tastatur? Mobilen jeg bruker er en LG Shine (ke970). Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Slike tilfeller er nesten bestandig håpløs. Det er mest sannsynligvis masse 'irr' inni telefonen, og på sikt vil du nok oppleve at den ikke er til å stole på. Du kan prøve med heptan, ekstremrens som ikke anbefales å bruke innendørs eller i store mengder, på en vattpinne og litt over tastene, eller enda bedre under hvis du kommer til. Start lookin' for a new phone though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå