sn0dig Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Selv om oppmøtet var forferdelig så lager jeg en bildetråd til meg og Hille. Begynner med ett panoramabilde: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Teknikk for å sveise sammen til pano? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Photoshop tar det automatisk. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 ? photomerge heter det i ps Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Endret 24. juli 2008 av Hille Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (Obligatorisk stopp på McDonalds etter en gåtur igjennom glamatfestivalen..) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 jeg har slettet et par innlegg. skal dere gi tilbakemeldinger så vær sakelige og konkrete. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hille, jeg óg tok bilde av "pølse-mannen" Har en del andre, men siden det strengt tatt ikke hører hjemme her iom jeg ikke ble med får de bare være. Flotte bilder, Hille! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Hille, jeg óg tok bilde av "pølse-mannen" snip Har en del andre, men siden det strengt tatt ikke hører hjemme her iom jeg ikke ble med får de bare være. Flotte bilder, Hille! hehe stiligt. Han var fotogen han karen. Men sleng på flere bilder. Får bli litt sånn uoffisielt. Endret 25. juli 2008 av Hille Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Det får bli i morgen da. Får neppe tid til å redigere og croppe i dag. Skal på CP og høre Third Avenue. Tenkte jeg skulle teste 50mm'en der Edit: jeg må snart få fingen ut og mekke meg noen actions sånn det går kjappere. En action for facebook, en for akam, en for familie og venner und so weiter. Endret 25. juli 2008 av Carny Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det får bli i morgen da. Får neppe tid til å redigere og croppe i dag.Skal på CP og høre Third Avenue. Tenkte jeg skulle teste 50mm'en der Edit: jeg må snart få fingen ut og mekke meg noen actions sånn det går kjappere. En action for facebook, en for akam, en for familie og venner und so weiter. CP? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det får bli i morgen da. Får neppe tid til å redigere og croppe i dag.Skal på CP og høre Third Avenue. Tenkte jeg skulle teste 50mm'en der Edit: jeg må snart få fingen ut og mekke meg noen actions sånn det går kjappere. En action for facebook, en for akam, en for familie og venner und so weiter. CP? Checkpoint Charlie Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det får bli i morgen da. Får neppe tid til å redigere og croppe i dag.Skal på CP og høre Third Avenue. Tenkte jeg skulle teste 50mm'en der Edit: jeg må snart få fingen ut og mekke meg noen actions sånn det går kjappere. En action for facebook, en for akam, en for familie og venner und so weiter. CP? Checkpoint Charlie Tog an Lenke til kommentar
Carny Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hun her fanget oppmerksomheten min. Hun virket så energisk, og i det jeg skulle til å knipse la hun merke til meg og vinket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå