JC81 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Det ble Nikon D80 m/Nikon AF-S DX 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR Har også bestilt meg en Sandisk Extreme III Secure Digital 4GB, SDHC, Class6, SD2.0 specification. Hele pakken kom på ca 9600 kr. Dyrt, men forhåpentligvis verdt det og forhåpentligvis også mange gode bilder og minner som kan foreviges framover Ser fram til hentelapp Endret 24. juli 2008 av jcnorway Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer med nytt kamera! Jeg husker at tiden gikk veldig sakte på jobb, da det lå et nytt uåpnet D80 kit på pauserommet Francis Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Se der ja, du fikk til slutt tatt et valg! Gratulerer med et kameravalg som du garantert vil få mye morro med Vil anbefale deg å ta en titt på disse bruksanvisningene til D80 mens du venter, min egen erfaring var at det lønte seg EG Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Grattis - tror du blir fornøyd med den pakken. Tom Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Takk God idé å titte litt i brukermanualene på forhånd! Mangler veske å ha utstyret i. Noen som har forslag på en god veske/bag/sekk til å ha 1 stk kamerahus m/objektiv +lader + evnt andre småting som man trenger på en dagstur i en storby (liten vannflaske, liten reiseguide, pass osv)? Ser for meg at kanskje en sekk av et eller annet slag passer best? Har kontakter hos Samsonite så hvis det finnes noe egnet utstyr fra Samsonite så ønsker jeg gjerne tips Ellers er det fint med andre merker også hvis folk har gode erfaringer. Bør ikke være for "tungt" heller. Skal til New York i august og med høy temperatur og høy luftfuktighet så ønskes det noe luftig og lett slik at man ikke blir altfor klam på ryggen:) Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Hvis noen kan flytte denne tråden til "Objektiver, filtre, blits og utstyr" så passer den kanskje bedre inn siden spørsmålet nå handler om veske/bag/sekk til utstyret som er kjøpt inn? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Lag en ny tråd du. Gratulerer med et godt valg, forresten. Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Takk! Da oppretter jeg en tråd om valg av vesker osv. Håper også det var et godt og klokt valg og at kameraet og objektivet passer til mitt bruk. Lenke til kommentar
Hufse-tufsa Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Mange fine rimelig vesker på Clas olson hvis du har det i nærheten. Ellers tror jeg her allerede er en vesketråd et eller annet sted Lykke til med nytt kamera Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Kremt. Tar ikke D80 compactflash? edit: wow, ikke det nei? live and learn... grattis med nytt kamera da Endret 25. juli 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Coracobrachialis Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Me2 Mitt første dSLR er nettopp kjøpt inn, blir spennende å gå fra det gamle analoge SLR til dSLR Gleder meg enormt mye, men skal velvillig innrømme det at trenger en fin oppfrisknings tid... ble ikke fotografert så mye de siste årene pga prisen for framkalling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå