fredrick4 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 hei har ktm som jeg må bland olje med bensinen når jeg fyller:P så lurer jeg på om det har nå si koss rekkefølge jeg bruker, ska oljen først nedi eller bensinen så oljen? takker for svar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Spiller ingen trille. Lenke til kommentar
RMX02 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Blir blandet mere hvis du har oljen først da.. Men det er lettest å blande i kanne. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har ingenting å si siden de fleste helsyntetiske oljer er selvblandende. Men vil nå tro det er lurest å først fylle bensin, så ta i olje etter hvor mange % du kjører på. Lenke til kommentar
KNB Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvis du tenker å blande i tanken på sykkelen så er det ikke no særlig smart å hive på olje først da ren olje kan renne ned i forgasseren (hvis tanken er ganske tom da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå