tommentmn Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Bestillte en iPhone fra netcom.no i går kl 10:00 fikk sporing osv. i dag, men fikk denne meldingen: 24.07.08 16.00 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Annet / ukjent Tiltak: Annet / ukjent 9999 INGEN NY POSTADRESSE 24.07.08 14.31 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Mest sannsynlig er det fordi de har registert feil adresse på deg. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Bestillte en iPhone fra netcom.no i går kl 10:00 fikk sporing osv. i dag, men fikk denne meldingen: 24.07.08 16.00 AVVIK I PRODUKSJONEN Årsak: Annet / ukjent Tiltak: Annet / ukjent 9999 INGEN NY POSTADRESSE 24.07.08 14.31 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Noen som har vært borti dette? Enten mangler den adresse, eller så er det feil adresse. Lenke til kommentar
nixerN Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ville kanskje ringt Netcom og sjekke om de har sendt til riktig adresse. Hvis de har det kan de sende ut adresse-endring, så du slipper å vente i evighet på iPhonen din Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du kan ringe posten gi dem sporings nr og all informasjon og så kan det hende de kan legge inn riktig informasjon for deg. Så blir det sendt til riktig adresses så får du den likevell. Jeg fikk videresendt en pakke jeg hadde fått til feil adresse siden jeg hadde flyttet. orket ikke gå 3 km når jeg kunne gå 100 meter. Så de bare videresendte den til riktig sted. Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 ringte moobi i går ved seks tiden, og de skulle undersøke hva som var problemet å sende meg mail. fikk vite at de hadde satt feil adresse, men telefonen ble videresendt til riktig adresse nå. så telefonen ankom molde postterminal kl 08:51 i morges, så håper på å få den i dag eller i morgen. molde er jo 45min unna der jeg bor ;-) takker for svar, ble litt nervøs når jeg så denne meldingen på posten.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hadde jeg også blitt. er mye rart jeg har bestilt over årene men må inrømme og si jeg enda ikke har fått den meldingen heldigvis men jeg har klart og få sendt ting til feil side av landet siden jeg var midlertidig på ferie der og fikk videresendt til litt for lenge i forhold til hvor lenge jeg ble der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå