Tmz Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Okay det har seg sånn at for ei stund siden møtte jeg ei jente på fest. Vi begynte å prate sammen og ble bedre kjent, utvekslet nummer og sånn. Endte med at hun og venninna henns ble med hjem til meg å så en film, og hun jenta sov over. Så var vi ikke sammen på et par uker, jeg gidder aldri ringe tlf nummer jeg har fått i fylla. Men ihvertfall noen uker seinere møter jeg denne venninna på byen og hun hadde tydeligvis fått interesse for meg. Den første kvelden snakket vi ikke sammen engang og hun virket bare sjenert, men nå var hun dritings og var ikke redd for å si hva hun følte. Hun dro meg rundt på alt mulig, jeg var egentlig ikke inntressert, men var full så hadde ikke noe imot kyss. Jeg håpet at dette var glemt neste dag, men neida... da jeg våknet tikket det en melding og hun ville selvfølgelig møtes. Tøffel som jeg er sier jeg jo selvfølgelig ja, for jeg kan jo ikke være drittsekk. Hun skjønte nok riktignok at jeg ikke var sånn alt for keen på å møte henne hele jævla tiden da jeg alltid utsatte det og sånn, men hun fortsatt ihvertfall. Og venninnene hennes pushet meg og derfor gjorde jeg ting jeg egentlig ikke ville gjort bare for å være snill. Tiden går og jeg prøver å holde det i sjakk for at hun kanskje skal gå lei, noe som så ut til å funke. Det ble stille et par uker, men neste gang jeg møtte henne var hun litt avisende, venninnene hennes sa hun var usikker på hvor hun hadde meg men at hun fortsatt egentlig likte meg. Også skjedde det som selvfølgelig måtte skje, jeg møter ei ny jente helt uavhengi av henne. Jeg merket at hun viste meg ekstra oppmerksomhet og hun sendte masse meldinger osv. Men det som var så dumt var at denne jenta faktisk er venninna til hun som "prøver" seg på meg. Og når hun sov hos meg denne helga fikk jeg masse spm av de andre dagene etterpå. Har fått høre av vennene hennes at hun begynte å like meg, men var redd for at hun andre skulle bli sur på henne og ikke ville ødelegge vennskapet eller noe. Altså har det noe å si egentlig? Vi var aldri sammen eller noe, jeg så på henne som venn hele tiden og ville aldri gå videre. Om du og en kompis liker ei jente og han prøver seg men får henne ikke. Da kan vel du prøve deg? Eller er det nono fordi kompisen din er forelska? Så er det bare å gå videre igjen eller? Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vel, liker du den "nyeste" jenta da? Hvis du gjør det er det bare å være med på leken. Men du spør jo fra jentenes synspunkt ... Om den andre jenta får lov til å prøve seg på deg? Det er da ikke ditt problem? For å svare på det du spør om: hadde jeg vært den første jenta ville jeg bli skuffet om hun andre prøvde seg. Hadde jeg vært den andre jenta, hadde jeg ikke prøvd meg. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg liker henne ja, men har ingen følelser enda. Virker som hun holder igjen litt pga venninna liksom, ihvertfall er det det jeg hørte av vennene deres. Det er kanskje ikke midt problem, men hvis hun ikke gidder noe pga venninna si er det jo bare waste of time. Den nyeste jenta viser veldig klart at hun liker meg da, bare vet ikke om hun er helt med hvis jeg tar steget videre. Altså du kan på en måte si at det var jeg som prøvde meg litt på hun andre, starta å småflørtet litt men fikk kjapt respons tilbake, men vet ikke om det endrer saken noe. Endret 24. juli 2008 av Tmz Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ok. Det kan gå begge veier. Kommer an på forholdet til de to jentene. Men du har ingenting å tape hvis du tar steget videre, det er jentene som kanskje blir uvenner Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Begge jentene er venninner? Kanskje jeg har sett litt for mange filmer, men kanskje de "tester" deg? =P Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Nå kom det inn noe ny info her skjønner du. Hun første hadde vist blitt lei seg siden det ikke ble noe mellom meg og hun så hun hadde rota med broren til en kompis av meg. Han kompisen min er også tilfeldigvis sammen med en av bestevenninene hennes. Ble litt rotete her, men når det er snakk om respekt har vel hun allerede gått over streken så det betyr vel gogo for min del. Med roting, mener jeg litt mer en det å ha kyssa på en fest... Lenke til kommentar
Curiousss Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det bare meg eller så skjer sånne trekantsdramaer hele tiden? Og alltid gutten som ikke vet hva han skal gjøre 8P huff huff gutter 8D Nei nå må du ta et valg. Ta pause fra alle venninnene sånn plutselig slik at de roer sjalusien sin litt. Kommer litt an på hvordan kompisen vil reagere. Kan hende han ikke har noe imot det og siden han ikke får henne, så må han akseptere at du vil prøve deg. Eller at han blir sur og såret og forbanna og vil ikke ha mer med deg å gjøre. Eller at han støtter deg fullt og gir deg tips. Eller at han mistenker at du har hele tiden prøvd deg og derfor han ikke får henne. Men må jo også skjønne at kompisen er lei seg fordi han ikke får napp. Så hvordan vennskapet er mellom de to venninnene som prøver seg på deg...kan du jo tenke deg. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er oppe i en lignende situasjon, i alle fall trekanttrøbbel ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=983111 ). Jeg har valgt å la alle jenter involvert ligge litt på is og styre med andre ting. Det blir rett og slett for slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Er det bare meg eller så skjer sånne trekantsdramaer hele tiden? Og alltid gutten som ikke vet hva han skal gjøre 8P huff huff gutter 8D Nei nå må du ta et valg. Ta pause fra alle venninnene sånn plutselig slik at de roer sjalusien sin litt. Kommer litt an på hvordan kompisen vil reagere. Kan hende han ikke har noe imot det og siden han ikke får henne, så må han akseptere at du vil prøve deg. Eller at han blir sur og såret og forbanna og vil ikke ha mer med deg å gjøre. Eller at han støtter deg fullt og gir deg tips. Eller at han mistenker at du har hele tiden prøvd deg og derfor han ikke får henne. Men må jo også skjønne at kompisen er lei seg fordi han ikke får napp. Så hvordan vennskapet er mellom de to venninnene som prøver seg på deg...kan du jo tenke deg. Tror du missforstod litt nå Kompisen min har dame og har det helt fint. Broren hans derimot holder på med hun jenta som først var intressert i meg, men som jeg egentlig ikke var intressert i. Men når hun har funnet seg en ny, appogtil en jeg kjenner så kan vel ikke hun si noe på at jeg prøver meg på venninna hennes? For det var faktisk aldri noe mellom oss, bortsett fra litt uskyldig roting. Jeg vet hva jeg skal gjøre, men jeg har vel 2 valg og har ikke helt bestemt meg. 1. Drite i begge to 2. Gå for venninna Ser ann litt hva som skjer, skal møte venninna i helga. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Drite i hun første. Du har jo, som du selv sier, en meget laber interesse for henne. Whats the hold up? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg bare tenkte meg at det kanskje var dumt å gå for venninna i og med at hun er en av bestevenninnene til hun første jenta. Hun føler jeg har gitt henne falske forhåpninger, og dette ville jo ikke akkurat gjort saken bedre hvis jeg ble sammen med venninna hennes. Men uansett så driter jeg litt i det nå Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg bare tenkte meg at det kanskje var dumt å gå for venninna i og med at hun er en av bestevenninnene til hun første jenta. Hun føler jeg har gitt henne falske forhåpninger, og dette ville jo ikke akkurat gjort saken bedre hvis jeg ble sammen med venninna hennes. Men uansett så driter jeg litt i det nå Drit i det. Gå for hun andre. Er dette noen utrolig gode venner av deg? Kommer du til å ha kontakt med disse om 2? 4? 6år? Det høres ikke slik ut, så gå for den andre. It might be the one! : D Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Nei jeg har vel egentlig ikke det, så har vel egentlig ikke så mye å tape Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nei jeg har vel egentlig ikke det, så har vel egentlig ikke så mye å tape There you go - Kuk i vei Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er det bare meg eller så skjer sånne trekantsdramaer hele tiden? Og alltid gutten som ikke vet hva han skal gjøre 8P huff huff gutter 8D Jeg vet da alltid hva jeg skal gjøre! Det går som det går,ikke la noen hindre deg i å gjøre som du selv vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå