Knebel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Næh, fant nettopp Snake Eater på svensk/norsk butikk. Ikke noe problem. Problemet er å få tak i Sons of Liberty... Men de har den jo ikke på lager... Så kan du nummeret deres? Forresten: Hvis noen finner MGS 1 også, så si ifra, men regner med at dette spillet er ganske utdødd... Gulesider.no.. De hadde ikke inne Sons of Liberty her om dagen, men det kan da godt være at noen har byttet inn.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_/2...amp;x=0&y=0 Amazon.co.UK Amazon er fra england og der har de PAL. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Svarte! Det har jeg ikke tenkt på! Da er jo alt greit! Tusen takk! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) To ting til: Når det står "ships from United States", betyr det at det ikke er PAL...? Står det på de fleste/alle... Og når det gjelder MGS1, har jeg ikke spilt det annet hos en venn da jeg var yngre, så jeg husker ikke om Special Mission er en del av den "fullverdige serien"? Eller er det og MGS1 samme spill? Endret 25. juli 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Bedre at jeg bumper enn at jeg starter en helt ny tråd, så... bump Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 Okay, jeg har funnet ut at Special Missions er et annet spill, men de andre spørsmålene lurer jeg fortsatt på. Noen som har svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå