ShampooMacTavish Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har jo såklart fått meg MGS4, men MGS2 og 3 har blitt borte gjennom årenes løp. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i disse spillene? Trenger ikke være fra samme butikk. Helst fra Norge, men om det er umulig å få tak i, så er utenlandsk greit. Har søkt litt selv, og ikke funnet noe. Ikke brukt. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?si...p;fromform=true Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Har sett der, men play.com er en utenlandsk bruktbutikk. Også er jeg bare ute etter Sons of Liberty og Snake Eater. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Play er vel ikke en bruktbutikk? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hvorfor har du noia for å få brukt da? kjøpt MANGE spill fra Amazon og de er jo helt som nye. http://www.play.com/Games/PlayStation2/4-/...=Price&fb=0 Den er jo "like new" og da ER den det. Og den koster 7.50 pund som er rundt 80 kr. Endret 24. juli 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Flott, har altså sons of Liberty i boks. Men Snake eater derimot... dem har'n på megastore:http://www.megastorenorge.no/template/next,Product.vm?itemid=944351&source=1900 . Er det sikkert at dem får det inn om jeg bestiller det? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ja,det er nok garantert. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Når jeg bestiller fra play.com står det: This item can only be delivered to a UK address. Metal Gear Solid 2 - Sons Of Liberty (PlayStation2) PS2 Seller: TRACYMUK Noen som har forslag om andre steder jeg kan få det, eventuelt fikse det fra play.com? Endret 24. juli 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B...3181&sr=8-1 Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gamezone.no søk på Metal Gear Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gamezone.no søk på Metal Gear Og? Er ingen av de han etterlyste der. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Glem det, ble litt feil, om du ikke har amerikansk PS3 Endret 24. juli 2008 av Turboleif Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Sikker? Har bestilt spill fra amazon før på PS2, funka helt greit. Når jeg bestilte fra Japan, derimot... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Når jeg bestiller fra play.com står det: This item can only be delivered to a UK address. Metal Gear Solid 2 - Sons Of Liberty (PlayStation2) PS2 Seller: TRACYMUK Noen som har forslag om andre steder jeg kan få det, eventuelt fikse det fra play.com? Dette gjelder kun om du har £ som currency. Bytt til €, og alt vil ordne seg. http://www.videogamesplus.ca/product_info....c896974990237b8 om du tåler NTSC. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 NTSC? Kan du forklare meg hva dette er? Veit at det har noe med skjermen å gjøre eller noe sånt, men trenger nærmere forklaring. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 NTSC? Kan du forklare meg hva dette er? Veit at det har noe med skjermen å gjøre eller noe sånt, men trenger nærmere forklaring. US versjon.. Du må ha US PS2/PS3 eller sonefri PS2 for å spille det. Om du er i Bergen, hadde de 2 stk Snake Eaters på EB Games Lagunen her for noen dager siden. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 NTSC er et analogt TV-system som brukes blant annet i Korea, Japan, USA og Canada. Navnet er en forkortelse for National Television System(s) Committee, standardiseringsorganisasjonen som skapte NTSC. PAL er en forkortelse for phase-alternating line, phase alternation by line eller phase alternation line. Det er et fargekodesystem brukt i TV-kringkastingssystemer i store deler av verden. Andre vanlige analoge TV-systemer er SECAM og NTSC. PAL-formatet ble for første gang introdusert i 1967. I mange i-land vil PAL-systemet bli byttet ut med det digitale DVB-standarden i årene fremover. Tatt fra Wiki. Norge bruker PAL Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Okei så alle spill jeg kjøper fra Amerika (amazon) er altså NTSC? Og alle spill jeg får fra USA funker garantert ikke på min PS2/PS3? Fhj: Gidder du å sende over? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Okei så alle spill jeg kjøper fra Amerika (amazon) er altså NTSC? Og alle spill jeg får fra USA funker garantert ikke på min PS2/PS3? Fhj: Gidder du å sende over? Har du en moddet PS2 går det helt greit. PS3 spill er sonefrie, men om du har en EU 60GB PS3 med PS2 BC vil den kun spille PAL PS2 spill. Har ikke anledning til å sende iom at jeg er på ferie nå Det går vel kanskje an å ringe de og få de til å sende? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Næh, fant nettopp Snake Eater på svensk/norsk butikk. Ikke noe problem. Problemet er å få tak i Sons of Liberty... Men de har den jo ikke på lager... Så kan du nummeret deres? Forresten: Hvis noen finner MGS 1 også, så si ifra, men regner med at dette spillet er ganske utdødd... Endret 25. juli 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå