Gå til innhold

Facebook rydder opp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Det var da virkelig på tide. Kan de ikke bare fjerne muligheten for applikasjoner i det hele tatt, så blir facebook brukenes slik som det en gang i tida var..

Lenke til kommentar

Hvis man ukritisk innstallere en masse facebook-applikasjoner, fortjener man vel strengt tatt ikke bedre. Skal ikke så mye til for å forstå at for mange slike applikasjoner gjør hele facebook-profilen svært uryddig. Nå er det lenge siden jeg fikk min konto slettet da, så skal ikke si for sikkert hvordan det fungerer med applikasjoner nå til dags, men skal jeg tro et screenshot jeg så i en humortråd er det fort^gjort å få det rotete. ^^

Lenke til kommentar
Hvis man ukritisk innstallere en masse facebook-applikasjoner, fortjener man vel strengt tatt ikke bedre.

Tja, prinsippielt enig i at folk må ta ansvar for egne handlinger. Men nå må man huske på at facebook reklamerer for seg selv som å være et koseligt og hyggelig leketøy. Kom og ha det gøy sak. Frykt ingenting.

Er liksom ikke mange advarsler du får.

Det er mange som stoler på at faceboook er et orntli firma som ikke er fali, og ikke vil nåken vondt, på lik linje med Tine, Jysk, Findus, H&M, Elkjøp, Marlboro og Telenor.

Da er det betenkelig at Facebook tillater obskure slemminger å misbruke dette.

Lenke til kommentar

Jeg har for tiden 424 ventenden "other requests" av forskjellige slag.. Gitt opp å slette dem fortløpende.. nå slipper jeg i det minste å få sånn milelang liste nedover.. de bare samler seg opp i den other tingen.

Lenke til kommentar
Hvis man ukritisk innstallere en masse facebook-applikasjoner, fortjener man vel strengt tatt ikke bedre.

Du glemmer at applikasjoner ikke bare har full tilgang til din egen profil, men også vennene dine.

Hvis man ukritisk blir venn med en haug med idioter, fortjener man vel strengt tatt ikke bedre.

Lenke til kommentar

Du glemmer at applikasjoner ikke bare har full tilgang til din egen profil, men også vennene dine.

Hvis man ukritisk blir venn med en haug med idioter, fortjener man vel strengt tatt ikke bedre.

Sieg Heil!

Lenke til kommentar
Nå vil Facebook disse applikasjonene til livs og lanserer i september et verifikasjonsprogram hvor utviklerne kan få applikasjonene sine vurdert.

Hvis applikasjonene tilfredsstiller kravene, vil de bli merket som "sikre" sånn at brukerne kan skille mellom trygge og utrygge applikasjoner.

Here's an idea for ya.. Ikke tillat uverifiserte applikasjoner da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...