Gå til innhold

Beste laptop til under 5k?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og skal bestille meg en laptop til studentbruk. Den skal ikke kjøre spill i det hele tatt da jeg har en stasjonær for den jobben. Så den skal egentlig bare bruker som en jobbemaskin. Finnes det da noe bedre laptop enn Lenovo 3000 N200?

Altså denne er det jeg tenker på

http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2006038;c:36159

Eller er det noen andre i denne prisklassen som er verdt å se på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde aldri kjøpt laptop til under 5K, selv om den bare skal brukes som jobbmaskin. Hadde vel spyttet i 1-2 K ekstra, og hvis du har mulighet til det så kan du sjekke ut multicom.no, men har du ikke det, så er vel det en av de bedre maskinene du kan få tak i for under 5K. Lenovo har jo veldig greie arbeidsmaskiner.

Lenke til kommentar

Jeg synes dell vostro ser bra ut. Når en er student er det en fordel med små maskiner.. Denne Vostro 1310 (13,3") med T5870 og 2gb ram til 3500,- (+875,- mva og 500,- porto) kommer på under 5000.

Sånn til info så er det bare å skrive "Privat" i boksen for "Firma" når en vil kjøpe PCer fra bedriftssortementet hos dell.

Lenke til kommentar
Jeg hadde aldri kjøpt laptop til under 5K, selv om den bare skal brukes som jobbmaskin. Hadde vel spyttet i 1-2 K ekstra, og hvis du har mulighet til det så kan du sjekke ut multicom.no, men har du ikke det, så er vel det en av de bedre maskinene du kan få tak i for under 5K. Lenovo har jo veldig greie arbeidsmaskiner.

Jeg ser ingen som helst hensikt å kjøpe en maskin for noe mer enn 5k til å bruke til studentarbeid på skolen da jeg har ett par andre maskiner for annet bruk samt at jeg kommer til å bruke altfor mange k på en stasjonær til vinteren. (SSD raid, 3 x sli, etc). Så det viktigste kriteriet for min del er byggekvalitet og lav pris. Om maskinen fungerer greit med XP er også en fordel, da jeg aldri skal ha Vista.

Jeg synes dell vostro ser bra ut. Når en er student er det en fordel med små maskiner.. Denne Vostro 1310 (13,3") med T5870 og 2gb ram til 3500,- (+875,- mva og 500,- porto) kommer på under 5000.

Sånn til info så er det bare å skrive "Privat" i boksen for "Firma" når en vil kjøpe PCer fra bedriftssortementet hos dell.

Jo, det var faktisk interessant, har tenkt på en mindre maskin noen ganger, men har stort sett funnet ut at de har vært for dyre for budsjettet jeg vil legge i denne maskinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...