Gå til innhold

mist 600w badcaps

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs
kondensatorene i mist-en min har takket for seg. siden jeg antageligvis ikke får lov til å returnere den (byttet vifte selv) så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i erstatninger for å bytte ut problemkondensatorene?

Har du den gamle viften enda? for vis du har det så kan du jo bare sette den inn igjen. alltids smart og spare på alt orginalt utstyr i tilfelle det oppstår problemer senere på grunn av at noe har blitt byttet ut.

Du kan jo sende en mail til stedet du kjøpte Mist 600w og spørre hva de mener kan jo hende de godtar det siden det ikke er noe som har med viften og angå kanskje.

Lenke til kommentar

Altså, når jeg har loddet på en ny vifte så er det synlig at dette er gjort, og da ville jeg bare fått den i retur + måttet betale frakt begge veier. Ærlighet funket, microplex kunne ikke ta den i retur, men jeg fikk ett godt tilbud på en ny 650watter.

Men, noen som vet hvordan jeg får løs innmaten fra metallet? Den er så kompakt at det ikke er lett å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hva skal du med innmaten? skal du bruke den ødelagte mist strømforsyningen? du kan prøve og skru fra hverandre strøm forsyningen og løfte den ut og så ta den fra hverandre, men det kan hende den faktisk er sveiset fast inni der.

Lenke til kommentar

Hehe, sveiset ja. ;)

Printkortet sitter kun skrudd fast, det er lett å få det ut. Om man har lest PSU-reviews hos f.eks Jonnyguru, ser man at de plukker fra hverandre strømforsyningene bit for bit hver gang. Eksempel. Så har man loddeteknikkene i orden er det en smal sak å bytte ut komponentene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

* :blush: flaut det med sveisingen*

Kanskje neste gang strøm forsyningen min dør skal jeg skru den fra hverandre og nyte synet. Alltid likt og skrudd fra hverandre ting og satt de sammen igjen, alltids gøy og lage nye ting av noe annet.

Skal du bare kjøpe nye kondensatorer og så fungerer den igjen?

Lykke til ivertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...