Gå til innhold

Er dette Guitar Hero: World Tour-sangene? (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er listen like 'ekte' som det bildet så er det hvertfall bare tull.

det bildet er faktisk ekte. Det samme bilde var i gamereactor og der har de vært i Amerika og da sa produsenten at det vil bli en funksjon hvor du kan "lage" egne spillere.

Lenke til kommentar

noe bra men altfor mye dårlig. Jeg forventer ikke at jeg elsker alle sanger i spillet, har ikke gjort det på de andre heller. Men om listen er korrekt er jeg overasket over og lese Tokyo Hotell, Blink182, Jimmy Eat World, cky, MCR. Det er andre sanger jeg ikke liker, men banda er hvertfall bedre valg.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
noe bra men altfor mye dårlig. Jeg forventer ikke at jeg elsker alle sanger i spillet, har ikke gjort det på de andre heller. Men om listen er korrekt er jeg overasket over og lese Tokyo Hotell, Blink182, Jimmy Eat World, cky, MCR. Det er andre sanger jeg ikke liker, men banda er hvertfall bedre valg.

Blink 182 er jo bekrefta at skal være med da

Lenke til kommentar

De bandene som er sakt skal være med , er jo med på lista. For meg gjør det ingenting om bleed it out blir byttet ut med f.eks somewhere i belong. Å RHCP heller får med under the bridge eller dani california.

Syns det er litt kjipt viss det er fake for da går jeg glipp av paradise city, hallowed by the name, sweet home alabama :D, å mange flere

Lenke til kommentar

Blink 182 er jo bekrefta at skal være med da

javell. viste ikke det. De er hvertfall bedre enn Tokyo Hotell.

Lenke til kommentar
Var litt for mye Tool til og stole på lista ;)

Du har nok desverre rett. Eg er overbevist om at denne lista er falsk, eller i det minste ikkje heilt korrekt.

1: 3xTool? I ein konsert? Neppe.

2: Sting guitar battle. Sting spelar bass. Ellers kunne det f.eks. vore ein bass battle, men då skulle det vore ein drum battle og, men både Wylde og Nugent er gitaristar.

3: Kun 3 låter per konsert.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...