Crysis Fan Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Metallica Dragonforce iron maiden Disturbed og guns and roses kommer dette til data også? Lenke til kommentar
JV Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Gleder meg stort til GH4! Rock Band kan bare brenne pga at de ikke klarer å levere til "rett" tid i norge. Håper GH4 kommer kjappere! Endret 25. juli 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Endelig Dream Theater i Guitar Hero! Det var faen meg på tide! Synes nå de kunne tatt Metropolis istedet for Pull Me Under, hadde blitt artig å spille bass-delen til Metropolis. Endret 25. juli 2008 av Tobbe777 Lenke til kommentar
@nďy ♫ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Metallica OG Muse!!!!!! Konge! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nokre innlegg med generaliserande idioti er fjerna. Hald dykk til saken eller la vær å poste. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Comfortably Numb – Pink Floyd Er den med er det verdt spillet alene . Men aller helst i LIVE-versjon..5 minutter solo > 2 minutter solo. Lenke til kommentar
Bredeak Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er listen like 'ekte' som det bildet så er det hvertfall bare tull. det bildet er faktisk ekte. Det samme bilde var i gamereactor og der har de vært i Amerika og da sa produsenten at det vil bli en funksjon hvor du kan "lage" egne spillere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er denne listen ekte så skal GH:WT handles inn. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) noe bra men altfor mye dårlig. Jeg forventer ikke at jeg elsker alle sanger i spillet, har ikke gjort det på de andre heller. Men om listen er korrekt er jeg overasket over og lese Tokyo Hotell, Blink182, Jimmy Eat World, cky, MCR. Det er andre sanger jeg ikke liker, men banda er hvertfall bedre valg. Endret 25. juli 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Prisen blir som Rock Band, kun spel blir 5-600. Lenke til kommentar
olus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 noe bra men altfor mye dårlig. Jeg forventer ikke at jeg elsker alle sanger i spillet, har ikke gjort det på de andre heller. Men om listen er korrekt er jeg overasket over og lese Tokyo Hotell, Blink182, Jimmy Eat World, cky, MCR. Det er andre sanger jeg ikke liker, men banda er hvertfall bedre valg. Blink 182 er jo bekrefta at skal være med da Lenke til kommentar
olus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 De bandene som er sakt skal være med , er jo med på lista. For meg gjør det ingenting om bleed it out blir byttet ut med f.eks somewhere i belong. Å RHCP heller får med under the bridge eller dani california. Syns det er litt kjipt viss det er fake for da går jeg glipp av paradise city, hallowed by the name, sweet home alabama , å mange flere Lenke til kommentar
dask Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Desidert den sterkeste lista over musikk GH har klart å få fram her, gruser Rock Band. (Om den er ekte da) Håper den er ekte Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 spillmagasinet.no kom nettopp med samme liste uten tokio hotel i tror nok tokio hotel er en spøk Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Var litt for mye Tool til og stole på lista Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg hadde blitt stor fornøyd om denne listen er ekte. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Var mye bra her syntes jeg, håper den er ekte. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 noe bra men altfor mye dårlig. Jeg forventer ikke at jeg elsker alle sanger i spillet, har ikke gjort det på de andre heller. Men om listen er korrekt er jeg overasket over og lese Tokyo Hotell, Blink182, Jimmy Eat World, cky, MCR. Det er andre sanger jeg ikke liker, men banda er hvertfall bedre valg. Blink 182 er jo bekrefta at skal være med da javell. viste ikke det. De er hvertfall bedre enn Tokyo Hotell. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Var litt for mye Tool til og stole på lista Du har nok desverre rett. Eg er overbevist om at denne lista er falsk, eller i det minste ikkje heilt korrekt. 1: 3xTool? I ein konsert? Neppe. 2: Sting guitar battle. Sting spelar bass. Ellers kunne det f.eks. vore ein bass battle, men då skulle det vore ein drum battle og, men både Wylde og Nugent er gitaristar. 3: Kun 3 låter per konsert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Activision og Red Octane har bekrefta at lista er falsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg