EmmJay Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den angivelige spillelista til det kommende Guitar Hero-spillet inneholder navn som Jimi Hendrix, Tool og Metallica. Les mer Lenke til kommentar
EvilMurry Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Litt for mye TOOL der Jeg synes også det taper seg litt vell når de tar med Tokio Hotel (ikke for å kaste meg på hat-bølgen) Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Litt for mye TOOL der Jeg synes også det taper seg litt vell når de tar med Tokio Hotel (ikke for å kaste meg på hat-bølgen) LINKIN PARK <3 Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg må si at jeg er storfornøyd med lista... bare håper det ikke er tull alt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Synd å si det, enn å så lang listen var men den var skuffende. Ingen AC/DC og ingen Dire Straits! Hva pokker? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Synes utvalget var overraskende kult. Var en 20-30 sanger der jeg gleder meg til å spille. Det eneste som mangler nå er at de lanserer en kubjellekontroller som jeg kan bruke under "(Don't Fear) The Reaper". ;D Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har mine tvil på at den er ekte, håper den er det...Men at TOOL er med får meg til og tvile litt. Maynard er en særing og så aldri for meg at han kom til å selge seg sånn...men tiden vil vise. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 litt for lite klassisk rock der IMO. ikke den sterkeste sanglista i et GH spill. men men, er ikke bekrefta enna Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Wow, mange bra sanger der ja Og man nå ikke glemme at det kommer downloadable content i tillegg og at alle de sangene er master recordings. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Litt for mye crap synes jeg, 30 seconds to mars, Blink 182, Tokio hotel?? Heldigvis var det en del herlig musikk også da. Lurer litt på hvordan Rush, Dream Theater osv blir på trommer Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) EvilMurry du kasta deg nettop inn i Hat bølgen når du syns Guitar Hero, taper seg, når dei tar inn Tokio Hotel. Eg syns Tokio Hotel er heilt greie, sikkert kjekt for fansen som spiller Guitar Hero Endret 24. juli 2008 av Ganam Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Endelig har de med en Pink Floyd-sang. Endret 24. juli 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er listen like 'ekte' som det bildet så er det hvertfall bare tull. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Overraskende bra liste faktisk. Og at de tar med Jimi Hendrix er et stort pluss. Synes disse var de gode sangene, og sku helst ha hatt noen fler fra de bandene/artistene. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor # Hold the Line – Toto# Jumpin’ Jack Flash – The Rolling Stones # Don’t Fear the Reaper – Blue Öyster Cult # Take it Away – Red Hot Chili Peppers # Renegades of Funk – Rage Against the Machine # Are You Gonna Go My Way – Lenny Kravitz # I Don’t wanna Miss a Thing – Aerosmith # Smells Like Teen Spirit – Nirvana # Car Chase City – Tenacious D # Kickstart My Heart – Mötley Crüe # The Boys Are Back in Town – Thin Lizzy # Sweet Home Alabama – Lynyrd Skynyrd # Life in the Fast Lane – The Eagles # 10,000 Fists – Disturbed # Toxicity – System of a Down # Heaven and Hell – Black Sabbath # Comfortably Numb – Pink Floyd # Beat it – Micheal Jackson Feat. Eddie Van Halen # Hot for Teacher – Eddie Van Halen # Johnny B. Goode – Chuck Berry # The Wind Cries Mary – Jimi Hendrix # Encore: Purple Haze (Live) – Jimi Hendrix # 96 Quite Bitter Beeings – CKY # Bombshell – Powerman 5000 # Feuer Frei – Rammstein # Satch Boogie – Joe Satriani Lenke til kommentar
nord Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Variert liste, mye tidløs musikk! overrasket av dette: * Guitar Battle Vs. Zakk Wylde (Karrieremodus) * Encore: Demise of Sanity – Black Label Society (selv om jeg hadde foretrukket en annen sang) Litt i meste laget som allerede er tilgjengelig i Rock Band ol. og som nevnt tidligere -akutt mangel på AC/DC og Dire straits.. Endret 24. juli 2008 av nord Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tool og Pink Floyd! Håhåhåhåhåhåhåhåhåhåhåååååååååh! My dreams come true! Håper denne listen er ekte....eller Tokio Hotel og den driten der kan de spare seg for, men resten awyeah! Baibai Rock Band 2, hell-oo-oo-oo Guitar Hero World Tour! Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvorfor Satch Boogie istedet for SWTA? Lenke til kommentar
EvilMurry Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 EvilMurry du kasta deg nettop inn i Hat bølgen når du syns Guitar Hero, taper seg, når dei tar inn Tokio Hotel. Eg syns Tokio Hotel er heilt greie, sikkert kjekt for fansen som spiller Guitar Hero Farlige ord det der min venn! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 DREAM THEATER, FUCK JA!! (ikke "theatre" ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg