HelloKjersti Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det russiske designerstudioet lanserer en 15-tasters tilleggspad. Les mer Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hmm, en tusenlapp kunne jeg sikkert betale for den. Nok fint i Lightroom etc. //LD Endret 24. juli 2008 av Lord Darkness Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det russiske designerstudioet lanserer en 15-tasters tilleggspad. Les mer "Optimus Pultius" hehe.. for et navn! Lurer på om designerne er Transformers fans... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Produktene fra Art. Lebedev er vel strengt tatt så dyre fordi de er designer-produkter. Det har lite med prisen på OLED å gjøre. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har de patent på OLED-teknologien som brukes da siden ingen har lansert et konkurrerende produkt? Lenke til kommentar
toresn Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hmm, hvem trenger egentlig en slik ... dette kan jo programmeres direkte på tastaturet. I linux/unix er dette selvsagt gammelt nytt, men kan også gjøres med Autohotkey i Windows. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Men det er ikke like enkelt å bytte bildet på tastene, som selvfølgelig er hele poenget. Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Men det er ikke like enkelt å bytte bildet på tastene, som selvfølgelig er hele poenget. Den jevne linux-fanatiker forstår ikke slike argument vet du...funker det så funker det. Lenke til kommentar
Slither Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vi -ser- da vel ikke på tastaturet før vi trykker, eller? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hmm, hvem trenger egentlig en slik ... dette kan jo programmeres direkte på tastaturet. I linux/unix er dette selvsagt gammelt nytt, men kan også gjøres med Autohotkey i Windows. Det er nye vi ikke trenger... Men kult? Oh'yes Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Optimus Maximus Keyboard Availability: In Stock Price: $1,589.99 Shipping Restrictions: We cannot ship this item outside of the U.S. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 8000 kr? For den prisen får man jo 22" med touchscreen hvis man er litt nevenyttig, evt flere 15" med touchscreen. Noe som nok må sies å være mye mer anvendelig? Kulere også i mine øyne. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ikke begynn å klag på prisen, nok en gang. Om utviklingen ikke skulle settes igang før delene var billige nok, så hadde ting gått svært tregt, for å si det sånn. Prisene på OLED kommer til å synke, og de forventer nok ikke noe stort marked for dette før dette skjer uansett. Synes uansett at en liten tilleggspad er smart, da dette vil bli vil gi et produkt som kommer vesentlig lavere i pris. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 så slipper jeg å lage egne tastatur til kommunikasjonspanelene mine Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 8000 kr? For den prisen får man jo 22" med touchscreen hvis man er litt nevenyttig, evt flere 15" med touchscreen. Noe som nok må sies å være mye mer anvendelig? Kulere også i mine øyne. spille wow ville gitt en ny dimmensjon... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Designerprodukt... hadde ennå designen vært god. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Fiffig liten sak det her ja. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har de patent på OLED-teknologien som brukes da siden ingen har lansert et konkurrerende produkt? De har nok tatt patent på selve løsningen. Selve systemet med taster og medfølgende firmware/software. Personlig så tror jeg at de i fremtiden vil tjene mer på rettigheter. For når OLED blir billigere kan man sikkert tilogmed få Trust tastaturer med slike taster. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 "Optimus Pultius" hehe.. for et navn! Lurer på om designerne er Transformers fans... Optimus Prime just got lucky Men joda, idéen om OLED på tastatur er fiffig nok den, såfremt prisene blir litt mer behagelige. Inntil da kan man jo bruke en sånn pappstrimmel som man legger over F-tastene. Husker jeg hadde en sånn da jeg brukte WordPerfect 5.1 Lenke til kommentar
toddy23 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Designerprodukt... hadde ennå designen vært god. De har jo til og med etset inn strekkoden ser det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå