rogergr Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Heath Ledgers svanesang innfrir forventningene. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ser bra ut, spesielt når til og med kulturo gir den 9 av ti. Så jeg gleder meg fælt til denne! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 wow! den ligger på første plass på imdb rankingen :O Med over 100 000 stemmer.. Wow! MÅ SE! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Først må jeg si at det var en flott anmeldelse, men en ting jeg ikke skjønner, hva er grunnen til at denne fikk 9/10 og ikke full pott? Jeg klarer ikke finne NOE i den anmeldelsen som tilsier noe negativt. Help me out please. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er vel fordi den bare er en veldig bra superhero-film. Ikke noe spesielt med den. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ikke noe spesielt med den? Du har visst ikke lest anmeldelsen i så fall. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Først må jeg si at det var en flott anmeldelse, men en ting jeg ikke skjønner, hva er grunnen til at denne fikk 9/10 og ikke full pott? Jeg klarer ikke finne NOE i den anmeldelsen som tilsier noe negativt. Help me out please. "...Med unntak av scenene med Jokeren, fortoner filmens første tre kvarter seg som en oppvarmer til det man vet skal komme. I enkelte av scenene kan man nesten lukte den stramme eimen av Cruise-fesjået "Mission Impossible". Men heldigvis tar tempoet seg etter hvert opp..." Det er jo tydeligvis tre kvarter som ikke fortjener 10/10... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Aha, den fanga jeg ikke opp etter meningen til anmelderen tydeligvis, den er grei. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gleder meg veldig til å se denne Forventningene er logisk nok skyhøye nå. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den er dritbra! Nei jeg er ikke pirat. Så den på Premiere i USA Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den er dritbra! Nei jeg er ikke pirat. Så den på Premiere i USA You basterd Får ikke sett filmen før imorgen jeg, gleder seg vilt her:D Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Blir nok ikke premiere på meg nei men den skal sees så fort jeg får tid! Lenke til kommentar
Hooch Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Må.. se... Har sett traileren 20 ganger nå. Det blir sweet! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Den er dritbra! Nei jeg er ikke pirat. Så den på Premiere i USA Uansett om man er pirat eller ei, å se denne filmen i en CAM-versjon er en direkte fornærmelse. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ikke noe spesielt med den? Du har visst ikke lest anmeldelsen i så fall. Nope, redd for spoilere. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Har altfor store forventninger til denne filmen no, men eg tror faktisk alle innfrir Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ikke noe spesielt med den? Du har visst ikke lest anmeldelsen i så fall. Nope, redd for spoilere. Så hold deg unna denne tråden, da. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Filmen er lang, men bra Og den bør sees på kino, ikke noe dårlig CAM-kopi, for dette er en visuelt storslagen film. Joker imponerer veldig, i tillegg til flere andre gode skuespillerprestasjoner. Eneste jeg kanskje kan sette fingern på er at Gotham kanskje har blitt en litt for ordinær storby, men det er sikkert delte meninger om akkurat dette. De bisarre skurkene med Joker i spissen løfter uansett filmen og gir det nødvendige særpreget en Batman-film skal ha, selv om det i enkelte deler av filmen kan bli litt for ordinær "SWAT-film", hvis dere skjønner hva jeg mener. Men alt i alt 2 1/2 festlige timer Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Herregud, ga "Shoot Em Up" 10/10, men denne 9/10. Det er jo en selfølge at denne er bedre en møkka filmen Shoot em Up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg