ronron25 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Er det noen som har en OCZ StealthXStream 600 Watt som bråker mer enn den skal og som har fått byttet den? Er det ikke riktig at denne psuen har , har hatt problemer med vifteregulatoren? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jo, det stemmer at den modellen hadde problemer med støy, dette gjaldt vel modeller solgt over en periode i fjor. Det er forøvrig grunn for bytte på garanti. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg kjøpte den på netshop.no og de sier at psuen liksom skal støye litt, men lydnivået er det samme uansett belastning? Psuen ble forøvrig kjøpt i fjor. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvis den støyer unormalt mye mens maskinen er idle, så har du antageligvis en av modellene med defekt viftekontroller. Hør med Netshop. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg må innrømme at jeg har tatt feil. Monterte psuen i en annen pc, og da var lydnivået noe helt annet. Den bråker ikke så mye som jeg først anntok, cpu-vifta derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå