thunstop Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Hei skal på ferie nå og har tenkt til å bruke gps'en på diamond til og vise vei, men jeg skal bruke hodetelefonene samtidig, så jeg får gps lyden rett i øret så jeg slipper og følge med på skjermen hele tiden, men gps'en tar utrolig mye strøm derfor lurte jeg på om det finnes noen muligheter for å lade og bruke hodetelefonene samtidig? Endret 24. juli 2008 av thunstop Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Nei desverre. Bluetooth handsfree? Edit: leste posten din litt mer nøye. Tom tom (som jeg bruker på min tytn 2) sender IKKE stemme navigasjon til BT handsfree Endret 24. juli 2008 av Moondawg Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Joda, det skulle være mulig. Det er et lite adapter som heter YC A100 produsert av HTC som kan brukes (det fungere rett og slett som en splitter). Du finner det enten på nettet eller hos din lokale mobilbutikk. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå